اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484785614

انتصابات جدید در منطقه آزاد چابهار

کد: 1395052484785614

http://goo.gl/pd9gsB

، تهران , (اخبار رسمی): از سوی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار چند انتصابات جدید دراین منطقه صورت گرفت .

انتصابات جدید در منطقه آزاد چابهار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، طی احکامی از سوی  حامد علی مبارکی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان، آقای علی اصغر رودبارانی به عنوان " مدیر گسترش حمل و نقل و ترانزیت" و  حمید میری  به عنوان "سرپرست مدیریت اطلاعات جغرافیای شهری" منصوب شدند.

براساس این گزارش در بخشی از این حکم آمده است که با توکل به خداوند متعال و بکارگیری تخصص، تجربه و توان مشارکت فکری سایر همکاران و عمل براساس ضوابط و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد موفقیت در انجام وظایف و مأموریت های محوله باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار