اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484855431

مدیرکل صنایع غذایی و بهداشتی وزارت صنعت ، معدن و تجارت مطرح کرد

صنایع غذایی و فرصت سرمایه گذاری در کرمانشاه

کد: 1395052484855431

http://goo.gl/ctsnUS

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت : زمینه سرمایه گذاری حوزه صنایع غذایی در کرمانشاه فراهم شده است.

صنایع غذایی و فرصت سرمایه گذاری در کرمانشاه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، مهدی صادقی نیارکی در نشست "حلقه های مفقوده اقتصاد "در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه  ضمن ارائه گزارش عملکرد تولید و صادرات سال گذشته و چهارماهه سال جاری صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی ، افزود : که با توجه به زیرساختهای موجود در بخش کشاورزی، استان کرمانشاه ظرفیت تبدیل شدن به هاب صنایع غذایی کشور را دارد.
صادقی نیارکی موقعیت ژئوپلیتیک و ژئواکونومی استان کرمانشاه را کم نظیر و نزدیکی به کشور عراق را از مزیت¬های بارز این استان برای توسعه صادرات این بخش برشمرد.
وی تصریح کرد : صنایع غذایی، صنعتی است که از پتانسیل های کافی جهت رشد و توسعه برخوردار است و هم اکنون با وجود رفع تحریم ها شرایط برای صادرات محصولات غذایی هموار خواهد شد .
به گفته صادقی نیارکی زمینه لازم جهت سرمایه گذاری و اشتغال زایی و رشد در این صنعت فراهم است.
گفتنی است مدیرکل صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در این سفر همچنین از واحدهای شرکت کشت و صنعت بهساز غذای زاگرس(اوکادو)، کشت و صنعت ماهیدشت(نازگل)، فرآورده‌های لبنی مانیزان  و مجتمع کشت و صنعت روژین تاک بازید کرد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید