اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052686905797

باند بین المللی مواد مخدردرفرودگاه متلاشی شد

کد: 1395052686905797

http://goo.gl/ZIlExJ

، تهران , (اخبار رسمی): یک باند بین المللی مواد مخدر در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) متلاشی شد.

باندبین المللی مواد مخدردرفرودگاه متلاشی شد

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ، سردار حسن مهری ،رئیس پلیس فرودگاه های کشور با اعلام این خبر  از حضور فعال پلیس در تمام حوزه های فرودگاه ها کشور خبرداد.

اوگفت : اعضای این باند، مواد مخدر را در دستگاه های گرمکن غذا جاسازی می کردند که در این راستا هفت تن از آنان دستگیر و در نهایت تمام اعضای باند که پیرامون تهران در دستگاه گرمکن غذا 20 کیلو مواد مخدر تریاک به مقصد استرالیا جاسازی کرده بودند، متلاشی شدند. 
وی اظهار کرد: این مواد، توسط سگ های مواد یافت کشف شدند؛ضمن اینکه محلی که به اختصاص مواد مخدر این باند اختصاص داشت پلمب شد و اعضای باند هم روانه زندان شدند.

افزایش 11 برابری کشفیات در محموله های پستی 

این مقام انتظامی همچنین از افزایش 11 برابری کشفیات محموله های پستی در چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: این آمار نشان می دهد که قاچاق به دلیل سخت گیری های پلیس افزایش یافته است
وی همچنین به این نکته هم اشاره کرد که قاچاق از حوزه مسافری به سمت محموله های پستی تغییر کرده است. 
رئیس پلیس فرودگاه های کشور اضافه کرد: مکشوفات در چهار ماهه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد، شمار دستگیر شدگان، 17 درصد و مواد مخدر مکشوفه تریاک 81 درصد ، شیره تریاک ، هفت درصد و شیشه هم 6 درصد افزایش داشته است.
مهری خاطرنشان کرد: براساس روال سال های گذشته بیشترین مواد مخدر که به کشورهای اروپایی قاچاق می شد تریاک و شیره تریاک و آنچه به کشورهای آسیایی قاچاق می شد شیشه بوده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]