کد: 1395052688025625

ساماندهی وبررسی عملکردفرهنگ خانه هادراروند

کد: 1395052688025625

http://goo.gl/dk7ycK

، آبادان , (اخبار رسمی): نشست بررسی عملکرد فرهنگ خانه در منطقه آزاد اروند با حضور، سید علی موسوی، مدیر آموزش، تعالی و بلوغ سازمان ها، در سالن کنفرانس سازمان منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

ساماندهی وبررسی عملکردفرهنگ خانه هادراروند

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، در این نشست، برخی مشکلات و نابسامانی های موجود در مدیریت فرهنگ خانه ها در منطقه، با حضور دست اندرکاران این حوزه، بررسی گردید.
نبود نیروی انسانی و کارشناس متخصص و مورد نیاز ، از مهمترین معضلات موجود در فرهنگ خانه ها در منطقه آزاد اروند، مورد ارزیابی قرار گرفت.
مشکلات ساختاری، عدم بومی سازی اساس نامه، نبود آموزش کافی برای متولیان و متصدیان فرهنگ خانه ها، نبود منابع مالی کافی، عدم وجود نیاز سنجی و مطالعات برنامه ریزی شده در خصوص برنامه های آموزشی و نبود انگیزه مالی برای مربیان در این حوزه، از دیگر مشکلات بازگو شده توسط مدیران فرهنگ خانه در آبادان و خرمشهر بود.
سید علی موسوی، مدیر آموزش، تعالی و بلوغ سازمان ها، این نشست را مقدمه ای بر آغاز فصل جدید از اصلاح ساختار فرهنگی و آموزشی در منطقه دانست و بر لزوم اصلاح اساس نامه های فرهنگ خانه در اروند تاکید کرد و خاطر نشان کرد: درآمد زایی از فرهنگ خانه ها، همانند آنچه که در پایتخت، رخ می دهد، یکی از اهداف اساسی ما در طراحی و تدوین ساختار جدید برای فرهنگ خانه ها است.
وی مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و آموزش و پرورش های منطقه را یکی از راه های اصلاح ساختار فرهنگ خانه ها عنوان کرد.
مدیر آموزش، تعالی و بلوغ سازمان، ضمن تاکید بر این موضوع که هدف از برپایی و راه اندازی فرهنگ خانه ها، پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان است، افزود: فوق برنامه ها و ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان منطقه، یکی از اهداف ما در این فرهنگ خانه ها است.
وی در پایان، تشکیل کمیته مشترک متشکل از مدیران آموزش و پرورش و سازمان منطقه آزاد اروند را در جهت تدوین و بومی سازی اساس نامه  فرهنگ خانه ها، لازم و اساسی عنوان کرد و اصلاح و فعال سازی فضای فرهنگ خانه ها را فضایی در جهت ارتقای سطح آنها، همگام با نیازها و ضرورت های منطقه عنوان کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی