اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052788735541

با قطار به شاهرود بروید

سفر با قطار روی ابرها

کد: 1395052788735541

http://goo.gl/ytKfwU

، تهران , (اخبار رسمی): سفر با قطار می تواند بسیار لذت بخش باشد، به ویژه که مسیر سفرتان سر سبز باشد و جذابیت های طبیعی داشته باشد.

سفر با قطار روی ابرها

به گزارش روابط عمومی فلایتیو، سفر با قطار می تواند بسیار لذت بخش باشد، به ویژه که مسیر سفرتان سر سبز باشد و جذابیت های طبیعی داشته باشد،حتی ممکن است مسیر سفرتان با قطار سر سبز هم نباشد، کویر باشد و دریاچه نمک! باز هم زیباست و جذاب.

به عنوان نمونه ،در مسیر سفر با قطار به شهری مثل یزد، شما کویر و نمک زارهای بسیار زیبایی را می بینید که از فرط درخشندگی و تلالو دانه های نمک زیر نور خورشید دید شما را دچار توهم بصری می کند و این خود تجربه بسیار جالب و جذابی خواهد بود اما می توان با قطار سفر کرد و کویر و نمک زار را دید و درنهایت هم به مقصدی بسیار عجیب و جذاب رسید.

منظورم دقیقا سفر با قطار به شاهرود است و رسیدن به جنگل ابر!

بر اساس این گزارش، برای پرواز روی ابرها کافی است از شاهرود، پنجاه کیلومتر دیگر به سمت شمال شرق حرکت کنید و پس از عبور از آرامگاه بایزید بسطامی و شیخ خرقان می توانید روی ابرها قدم بگذارید و مناظری را تماشا کنید که در هیچ کجای دنیا نظیر آن را نخواهید دید؛ هرچند که فکر نمی کنیم شما به عبور از آرامگاه بایزید بسطامی و شیخ خرقان کفایت کنید، مطمئنا در آن جا توفقی خواهید و از فضای اسرارآمیز عرفانی آن، سکوت و آرامش حاکم بر آنجا لذت خواهید برد.

پس از آن است که جنگل افسانه ای و بی مثال ابر در مسیر جاده شاهرود به آزادشهر استان گلستان و در روستای ابر قرار دارد و ادامه جنگل‌های سرسبز شمال کشور را خواهید دید.

اما جنگل ابر چگونه پدید آمده است و ما را از لذت دیدار و گشت و گذار در خودش بهره مند می کند؟

در این منطقه ابرها در اثر انرژی زمین از آسمان به زمین می آیند و علت اصلی این پدیده مجاورت منطقه کم فشار دشت گرگان و منطقه پر فشار جنگل ابر است. در جنگل ابر احساس و تجربه پرواز روی ابرها را برای همیشه با خودتان حفظ کنید و از یادآوری آن لذت ببرید. برای خرید بلیط قطار هم نیازی به مراجعه به راه آهن یا هر جای دیگری نیست، 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی