اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990725614

هیات تجاری افغانستان درمنطقه آزاد چابهار

کد: 1395052990725614

http://goo.gl/o0kOo1

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر صنایع سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: هیات تجاری ،سرمایه گذاری افغانستان متشکل ازسرمایه گذاران و تجارانجمن صنایع ولایت قندهاربه منظور بررسی زمینه های مختلف سرمایه گذاری وارد منطقه شدند.

هیات تجاری افغانستان درمنطقه آزاد چابهار

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار "مجتبی اسدی" با اعلام مطلب بالا افزود: این هیات تجاری – سرمایه گذاری به ریاست رئیس انجمن صنایع ولایت قندهار در سفر به این منطقه در زمینه های صادرات میوه خشک و مواد غذایی از طریق بندر چابهار به کشورهای آسیایی و اروپایی بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

"اسدی" اظهار داشت: سرمایه گذاری در زمینه های تولید لوله P.V.C، فرآوری سنگ و تولید مواد غذایی در منطقه آزاد چابهار از دیگر مواردی است که این هیات بررسی خواهد کرد.

وی بیان کرد: این هیات در سفر خود به منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار از سایت پتروشیمی، پیکره صنعتی، تجاری و طرح توسعه بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری بازدید و با مدیران این سازمان نشست هایی خواهند داشت.

شایان ذکر منطقه آزاد چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور جهت دسترسی به آبهای آزاد برای کشور افغانستان که دارای بخش وسیعی از مرز مشترک خاکی در استان سیستان بلوچستان با ایران است برای تعاملات اقتصادی حائز اهمیت بوده و سرمایه گذاران این کشور با ثبت 116 شرکت در این منطقه در زمینه صنعت، تجارت و تولید فعال هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار