کد: 1395052990905625

تحولی بزرگ دربهداشت و سلامت منطقه آزاد اروند

کد: 1395052990905625

http://goo.gl/aUXOnk

، آبادان , (اخبار رسمی): مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، از تاسیس مرکز تشخیص و درمان هپاتیت در منطقه خبر داد.

تحولی بزرگ دربهداشت و سلامت منطقه آزاد اروند

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، سید مهدی موسوی سندرونی در خصوص تاسیس این مرکز درمانی گفت: در راستای ریشه کن کردن بیماری هپاتیت، با همکاری مرکز هپاتیت ایران به ریاست دکتر علویان، فوق تخصص گوارش، رایزنی های اولیه آغاز شد.
وی در این زمینه افزود: در گردهمای اخیری که به مناسبت روز جهانی هپاتیت در دانشگاه علوم و پزشکی ایران،  با حضور اسماعیل زمانی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند و بیش از 600 نفر از فرهیختگان و شخصیت های علمی داخلی و خارجی، برگزار شد، منطقه آزاد اروند، به عنوان پایلوت ریشه کن کردن بیماری هپاتیت نوع C اعلام شد.
این رویداد، با توجه به خدمات شایسته ای که منطقه آزاد اروند در راستای توسعه و بهبود فضای بهداشت و درمان در سه سال اخیر، آغاز کرده است، تحولی بزرگ در عرصه خدمات بهداشتی و درمان و توجه به سلامت در منطقه آزاد اروند محسوب می شود.
در همایش روز جهانی هپاتیت، همچنین، از تمبر یادبود ویژه منطقه آزاد اروند، رونمایی شد.
مدیر بهداشت و سلامت این سازمان، در پایان خاطر نشان کرد: تاسیس مرکز درمان هپاتیت اروند، با همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان خواهد بود و اختصاص فضای فیزیکی مرکز، تامین اعتبارات ساخت، نصب تجهیزات، بستر سازی در حوزه های تحقیقاتی مرکز و استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های نیروی انسانی و توانمندی های پزشکی و درمانی، از جمله عوامل همکاری مشترک این سازمان و دانشکده علوم پزشکی آبادان، در جهت تاسیس مرکز درمان هپاتیت اروند است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان