کد: 1395053092175625

راه اندازی سرویس اینترنت 4Gهمراه اول دراروند

کد: 1395053092175625

https://goo.gl/yGFe1b

، آبادان , (اخبار رسمی): نسل چهارم شبکه تلفن همراه (4G) در منطقه آزاد اروند راه اندازی شد.

راه اندازی سرویس اینترنت 4Gهمراه اول دراروند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ، موعود شمخانی گفت : سرویس نسل چهارم شبکه تلفن همراه موسوم به 4G با سطح پوشش صد در صد با همکاری شرکت مخابرات استان خوزستان و همچنین با اخذ مجوز های لازم توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بصورت رسمی راه اندازی شد.
معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند با اشاره به مزایای این طرح نسبت به نسل پیش(3G و 2G) افزود: افزایش سرعت اینترنت ، بهبود کیفیت آنتن دهی ، برقراری تماس تصویری و تبادل حجم اطلاعات انبوه در شبکه تلفن همراه اول با استفاده از نسل چهارم شبکه همراه (4G) مزایای فراوانی نسبت به نسل های پیشن این سرویس دارد.
وی در ادامه از همکاری و پیگیری مهندس خیرآبادی مدیر مخابرات منطقه آزاد اروند و عضو هیات مدیره مخابرات استان خوزستان و همچنین مهندس کمال رضایی مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان تشکر و قدردانی نمود و افزود:  با حضور این افراد متخصص در بدنه سازمان و مخابرات سطح همکاری و تعاملات سازمان با شرکت مخابرات استان ، شرکت ایرانسل و زیرساخت وارد فازهای جدید و عملیاتی شده و هر روز شاهد تحولاتی در حوزه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات خواهیم شد .
گفتنی است نسل چهارم شبکه تلفن همراه در منطقه آزاد اروند ، یک راه‌حل جامع بر مبنای IP برای انتقال صدا، تصویر و داده استفاده است و بر پایه اصل «هرجا و هر زمان» داده‌ها را با سرعتی بسیار بالاتر از نسل‌های قبل در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.