اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194685541

یک اپلیکیشن برای پرواز به دوردست ها

کد: 1395060194685541

http://goo.gl/Nc008g

، تهران , (اخبار رسمی): FlightHero اپلیکیشنی است که برای ردیابی پروازها ساخته شده است اما در کنار این ردیابی امکانات بسیار جالب و کاربردی دیگری نیز دارد.

معرفی یک اپلیکیشن پروازی، برای دانستن نادانسته ها درباره پرواز!

به گزارش فلایتیو،  شما با استفاده از این برنامه اطلاعات ضروری درباره زمان واقعی و وضعیت پرواز به دست می آورید و می توانید وضعیت پرواز مورد نظرتان را پیگیری کنید.

همچنین این برنامه اطلاعاتی درباره تاخیر پروازها، ترافیک فرودگاه، وضعیت آب و هوایی فرودگاه در اختیار شما قرار می دهد، برنامه FlightHero با برنامهTripIt  نیز همگام سازی می شود.از دیگر ویژگی های اپلیکیشن FlightHero می توان به دادن اطلاعاتی درباره سرعت هواپیما، طول و عرض جغرافیایی و ارتفاع پرواز نیز اشاره کرد.

این برنامه 1500 خط هوایی که شامل خطوط هوایی، تجاری، حمل و نقل و... می شود را پوشش می دهد. گفتنی است برنامه FlightHero اطلاعات لازم درباره 16.500 فرودگاه در سرتاسر  دنیا را در اختیار دارد. علاوه بر این، اپلیکیشن FlightHero درجه حرارت واقعی، سرعت و جهت باد و پیش بینی وضعیت آب و هوا درپانزده روز آینده را در اختیار شما می گذارد.

این برنامه بیست و نه زبان  دارد و شما با استفاده از آن می توانید اطلاعات وضعیت پرواز خود را در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری کنید. ناگفته نماند که برنامه FlightHero دارای مبدل نرخ ارز برای اکثر ارزهای دنیا نیز هست.

برنامه FlightHero را از همین جا به صورت رایگان دانلود کنید.              

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی