اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194905687

حضور فناپ در دومین همایش شهر هوشمند

کد: 1395060194905687

http://goo.gl/WNV3Ye

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فناپ به عنوان یکی از حامیان برگزاری دومین همایش "زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند" به همراه مرکز نوآوری فناپ و همچنین شرکت اتیک در این رویداد حضور دارد.

حضور فناپ در دومین همایش شهر هوشمند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فناپ دومین همایش «زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند» روزهای یکم و دوم شهریورماه در برج میلاد برگزار می‌شود. این همایش دو روزه با هدف دستیابی به مفاهیم مشترکی از ابعاد و جزئیات شهر هوشمند و ارزیابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری برپا می‌شود. طرح مطالبات حقوقی و اجرایی و آماده‌سازی زیرساخت‌های شهر هوشمند نیز از دیگر اهداف این رویداد است. همزمان با دومین دوره همایش شهر هوشمند، رویداد نوآورانه طرح ایده و حل مسائل شهری با عنوان "شهرآورد هوشمند" نیز برگزار می‌شود.

این رویداد که به همت مرکز نوآوری فناپ برپا می‌شود، فرصتی را به ایده‌پردازان و افراد خلاق می‌دهد تا به طرح ایده‌های خود در زمینه کاهش آلودگی هوا، ایمنی سازه‌ها، کنترل ترافیک، پارکینگ هوشمند، بهینه‌سازی مراکز خرید، مدیریت پسماند شهری، هوشمندسازی حمل و نقل، هشدار دهنده‌های نشت آب و هشدار دهنده‌های آتش‌سوزی بپردازند. هیات داوران، فردا – دوم شهریورماه- از میان 10 ایده‌ای که به مرحله نهایی راه پیدا کرده‌اند، درنهایت سه تیم را که صاحب ایده‌های برتر هستند انتخاب خواهند کرد و جایزه‌ای نقدی معادل 30، 20 و 10 میلیون ریال به ترتیب میان تیم‌های اول تا سوم اهدا خواهد شد.

همچنین، اتیک نیز به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناپ، همزمان با برگزاری همایش شهر هوشمند در نمایشگاه جانبی این رویداد حضور دارد.

شرکت اتیک که از فعالان و بازیگران مهم صنعت پرداخت الکترونیکی کشور است، در این نمایشگاه به معرفی محصولات و راهکارهای خود در حوزه پرداخت خرد می پردازد.

راهکار پرداخت الکترونیکی کرایه در ناوگان تاکسی، راهکار شارژ کارت‌های شهروندی با استفاده از تلفن همراه (NFC) و مدیریت پرداخت هزینه‌های پارکینگ حاشیه‌ای از جمله محصولاتی است که توسط اتیک در این نمایشگاه معرفی و عرضه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش