اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060295555797

تلاش افراد مسلح برای رهایی دو متهم در بوکان

کد: 1395060295555797

http://goo.gl/0Hp9nv

، تهران , (اخبار رسمی): سخنگوی نیروی انتظامی از عملیات نافرجام افراد مسلح در بوکان خبر داد و گفت: در این عملیات ضاربان قصد رهایی دو متهم هنگام انتقال به دادگاه را داشتند که با اقدام به هنگام ماموران متواری شدند.

تلاش افراد مسلح برای رهایی دو متهم در بوکان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ، سردارسعید منتظر المهدی ،سخنگوی نیروی انتظامی در تشریح این حادثه گفت: دیروزدر شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی هنگام انتقال دو متهم به دادگاه که اتهامشان قتل و نیز عضویت در یکی از گروهک های معاند بود، خودروی حامل زندانیان مورد حمله چند فرد مسلح به قصد رهایی متهمان قرار می گیرد.

وی افزود: در این عملیات ناموفق یکی از ماموران پلیس زخمی شده و با اقدامات بهنگام ماموران حاضر در صحنه، ضاربان متواری می شوند.

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه حال مامور پلیس رضایت بخش گزارش شده است و هم اکنون در بیمارستان مراحل درمان را طی می کند، تصریح کرد: ماموران پلیس به جهت عدم خطر برای مردمان حاضر در صحنه از تیراندازی صرفنظرکردند.

دکتر منتظر المهدی، با بیان اینکه متهمان به زندان منتقل شدند، افزود: سرنخ هایی از ضاربان در دست است و انشا الله در کمترین زمان ممکن دستگیر خواهند شد.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون