اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397120052

رئیس کمیسیون گردشگری در بازدید از اتحادیه هتلداران

سرمایه خارجی به هتلداری ایران می آید

کد: 1395060397120052

http://goo.gl/mTby4I

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی تهران از بخش های مختلف اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران بازدید کرد.

بازدید رئیس کمیسیون گردشگری از اتحادیه هتلداران

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی  اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران، مهر علیزاده، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی تهران، در بازدید از ساختمان این اتحادیه با حضور در کلاس های مؤسسه آموزش های هتلداری، آموزش پرسنل هتل ها و فراگیری تخصص های هتلی را عاملی در رشد و ارتقای صنعت هتلداری و اقتصاد کشور دانست.

وی با تأکید بر اهمیت ارتقاء سطح آموزش پرسنل هتل ها اظهار کرد: منابع انسانی آموزش دیده در صنعت هتلداری از محور های اصلی در رشد اقتصاد مقاومتی است و از این رو مسئولین این امر،باید با کسب تجارب سایر نهاد های آموزشی تأثیر گذار در این صنعت، زمینه ارتقاء سطح آموزش مؤسسه و پرسنل هتل‌ها را فراهم کنند.

به گفته وی در این مرحله از تاریخ شاهد سرمایه گذاری مضاعف در امر هتلداری توسط سرمایه گذاران داخلی هستیم که با توجه به گشایش های صورت گرفته پس از برجام، شاهد سرمایه گذاری خارجی نیز خواهیم بود.

وی افزود : به طور حتم در این شرایط، تأمین نیروی انسانی متخصص در هتل ها توسط اتحادیه و مؤسسه تخصصی هتلداری بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه این بازدید، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی تهران از کارگاه پذیرایی، کارگاه خانه داری و کامپیوتر، پذیرش و کافی شاپ با حضور در کلاس های آموزش خانه داری- اطفاء حریق و آداب معاشرت بازدید کرد و در خصوص جایگاه و منزلت آموزش و نقش تأثیر گذار در جذب گردشگر داخلی و خارجی، رهنمود هایی داشتند.

در حاشیه این بازدید همچنین محمد علی فرخ مهر، طی گزارشی به نحوه شکل گیری مؤسسه تخصصی آموزش هتلداری و روند اجرایی اتحادیه در دوره های مختلف اشاره و در خصوص تعامل با نهاد متولی و سایر نهاد های تأثیر گذار در این صنعت برای اعضای کمیسیون گزارشی ارایه کرد.

در ادامه مدیریت آموزش مؤسسه تخصصی هتلداری نیز گزارشی از مدت برگزاری کلاس ها و دوره های برگزار شده و تعداد فراگیران در کلاس های آداب معاشرت، اطفاء حریق، خانه داری، میزبانی، رزرواسیون، کافی شاپ و صندوق داری ارایه داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران

اتحادیه هتلداران تهران در سال 1328 همزمان با رشد و توسعه فعالیت های جهانگردی راه‌اندازی شد و امسال پس از گذشت 65 سال از تاسیس آن یکی از قدیمی ترین اتحادیه‌ها در کشور محسوب می‌شود. این اتحادیه از زمان تاسیس نقش موثر و بسزایی در توسعه هتل ها، کمک به تصویب قوانین مرتبط با این صنعت و کاهش قوانین دست و پا گیر داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]