اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397585431

وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد

تشکل های صنفی پل ارتباطی میان دولت و مردم

کد: 1395060397585431

http://goo.gl/7WWF6t

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر صنعت،معدن وتجارت گفت : تشکل های مرتبط با اصناف یکی از پل های ارتباطی میان دولت و مردم محسوب می شوند.

تشکل های صنفی پل ارتباطی میان دولت و مردم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت،مهندس نعمت زاده در مراسم اقتتاح ساختمان اتاق اصناف قزوین ، با بیان اینکه اصناف حامی دولت و فعالیت های آن هستند، اظهار کرد: دولت از فعالیت اصناف به عنوان فعالان بخش خصوصی همواره حمایت کرده و می کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابراز رضایت از فعالیت اصناف در سطح کشور و با اشاره به نقش این قشر در پیشبرد فعالیت های اقتصادی، گفت: اصناف به لحاظ جمعیت بزرگترین زیرمجموعه این وزارتخانه محسوب می شود.
وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر 400 اتاق اصناف در شهرهای مختلف کشور تشکیل و راه اندازی شده است.
گفتنی است ،برای راه اندازی ساختمان اتاق اصناف قزوین در زمینی به وسعت یک هزار متر مربع در پنج طبقه، 28 میلیارد ریال هزینه صرف شده است
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید