اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060599275431

با حضور جهانگیری و نعمت زاده انجام شد

افتتاح بزرگترین مجموعه ترانسفورماتورسازی

کد: 1395060599275431

http://goo.gl/HxG8Go

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور معاون اول رئیس جمهور کارخانجات آریاترانسفو شامل شرکت های آریاترانسفوی شرق و آریاترانسفوی قدرت به بهره برداری رسید.

افتتاح بزرگترین مجموعه ترانسفورماتورسازی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت؛ «دکتر اسحاق جهانگیری» در سفرخود به  استان سمنان که وزیر صنعت، معدن و تجارت وی را همراهی می کرد ؛ در جریان جزئیات این پروژه و ظرفیت تولید آن قرار گرفت.
گفتنی است: کارخانجات آریاترانسفو بزرگترین مجموعه ترانسفورماتورسازی خاورمیانه است که در زمینه طراحی و تولید انواع ترانسفورماتور توزیع و پست پیش ساخته تا توان 4 هزار کیلوولت آمپر و ولتاژ 36 کیلوولت فعالیت دارد.
همچنین این کارخانجات برای  تولید انواع ترانسفورماتورهای توزیع روغنی، خشک رزینی، فوق توزیع، قدرت و پست های پیش ساخته در شهرک صنعتی شهمیرزاد استان سمنان  به بهره برداری رسیده است.
سرمایه گذاری انجام شده برای احداث این کارخانجات توسط بخش خصوصی صورت گرفته است و با راه اندازی آن برای  یک هزارو 500نفر شغل ایجاد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید