اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060599295431

معاون اول ریس جمهور تاکید کرد

تولیدوسرمایه گذاری‌؛راه‌حل‌معضل بیکاری

کد: 1395060599295431

http://goo.gl/BVYuxr

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اول رئیس جمهور یکی از تنگناهای امروز کشور را مسأله بیکاری و اشتغال جوانان عنوان کرد و گفت: معضل بیکاری جز از طریق توسعه تولید و سرمایه گذاری حل نخواهد شد.

تولیدوسرمایه گذاری‌؛راه‌حل‌معضل بیکاری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط وزارت صنعت معدن وتجارت؛ «دکتر اسحاق جهانگیری» در مراسم افتتاح فاز اول مجتمع کویر دامغان،  ضمن تبریک هفته دولت گفت: این هفته فرصتی است که دولتمردان در سیاست ها و برنامه های خود بازنگری کنند و میزان تحقق اهداف خود را مورد ارزیابی قرار دهند.
دکتر جهانگیری همچنین با اشاره به دیدار روز گذشته هیأت وزیران با رهبر معظم انقلاب  تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که می تواند ایران را به پیشرفت برساند و کشور را از چالش های موجود عبور دهد .
معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر لزوم افزایش تولید و سرمایه گذاری در کشور گفت: سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید احساس کنند که از احترام نزد مردم و مسئولین برخوردارند.
دکتر جهانگیری افزود: ما برای عبور از تنگناها و مشکلات کشور چاره ای جز اتکا به بخش خصوصی نداریم و باید این بخش ؛  محور و مدار اقتصاد کشور شود و مسئولین و نظام بانکی نیز باید این شرایط را فراهم کنند.
معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به وجود منابع طبیعی و ذخایر معدنی در ایران؛ خاطرنشان کرد: جلوگیری از خام فروشی یکی از مهمترین پیامهای اقتصاد مقاومتی است و باید تلاش کنیم مواد خام به ارزش افزوده تبدیل شود.
گفتنی است مجتمع فولاد کویر دامغان با سرمایه گذاری 2 هزار و 500 میلیارد ریالی و ارزی در بخش های  ذوب و ریخته گری و احیا فعالیت خود را آغاز کرد وبا بهره برداری از آن برای 150 نفرشغل ایجاد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید