کد: 13950606100645625

نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در خوزستان

کد: 13950606100645625

http://goo.gl/ZwchJV

، آبادان , (اخبار رسمی): نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم به مناسبت گرامی داشت هفته دولت در مرکز بین المللی نمایشگاه های استان خوزستان در اهواز با حضور سازمان منطقه آزاد اروند، افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در خوزستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، در این نمایشگاه  که در حدود 36 دستگاه و نهاد اجرایی دولتی استان شرکت نموده اند، دستاوردها و فعالیت های آنها در 3 سال اخیر به نمایش قرار داده شده است.

دبیر ستاد گرامی داشت هفته دولت در خصوص نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم گفت: در این نمایشگاه، در چهار محور، دستاوردهای دولت در استان خوزستان معرفی می شوند.

حوزه محیط زیست، طرح تحول نظام سلامت، دستاوردهای دولت در طرح 550 هزار هکتاری و دستاوردهای دولت در تفاهم نامه برجام، از جمله محورهای این نمایشگاه می باشند.

سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این نمایشگاه، مهمترین فعالیت ها و دستاوردهای خود را در این چهار محور اصلی، در نمایشگاه مذکور معرفی خواهد کرد.

شایان ذکر است نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم از 5 الی 8 شهریور ماه سال جاری در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان در اهواز برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش