اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100885431

وزیر صنعت حکم داد

تعیین سرپرست‌ معاونت‌اموراقتصادی وبازرگانی‌

کد: 13950606100885431

http://goo.gl/7H11Fp

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر صنعت، معدن وتجارت با صدور حکمی «یدالله صادقی« را به عنوان سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و بازرگانی تعیین کرد.

تعیین سرپرست‌معاونت‌اموراقتصادی وبازرگانی‌

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت؛ «مجتبی خسروتاج»  قائم مقام وزیر در امور تجارت ورییس کل سازمان توسعه تجارت ایران  در مراسم تودیع سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی با بیان این مطلب افزود: ضمن بیان این مطلب افزود: مجموعه معاونت بازرگانی داخلی و خارجی ضمن هم‌افزایی با یکدیگر می‌بایست زیر یک چتر فعال شوند.
 وی افزود : بین فعالیت‌های بازرگانی داخلی و خارجی می‌بایست پیوستگی به وضوح مشاهده شود.
به گفته خسروتاج؛ با تمرکز سیاست‌های بازرگانی داخلی و خارجی می‌توان این تعامل و اثربخشی را در قسمت‌های تجاری شاهد بود.
قائم‌مقام وزیر در امور تجارت در ادامه یادآور شد: طی 2.5 سال فعالیت خود در معاونت بازرگانی داخلی یک سری اقدامات لازم انجام گرفت که می‌بایست ادامه یابد.
وی در توضیح این مطلب افزود: مباحث مربوط به سیاست‌های اقتصاد مقاومت در توسعه صادرات چه در بخش بازرگانی داخلی و چه در موضوع اصناف همچنین موضوعات مربوط به حمایت از تولید و عدم لطمه به تولید داخل کشور و از سویی بحث قاچاق و واردات کالا و خدمات همچنین انجام قیمت‌گذاری در رقابتی بودن کالاها، موضوع دامپینگ و سهمیه‌بندی‌های مربوطه جملگی مباحثی است که پیش از این در معاونت بازرگانی داخلی پیگیری شده است.
قائم‌مقام وزیر در امور تجارت یادآور شد: با مدیریت نگاه واحد می‌توان بسیاری از مشکلات بر سر راه اجرای سیاست‌های کلان اقتصادی و بازرگانی داخلی را مرتفع ساخت.
یدالله صادقی سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و بازرگانی در این مراسم گفت: با انجام بهینه‌سازی در سیستم همچنین با بیان نظرات واحد از سوی دو معاونت بازرگانی داخلی و خارجی می‌توان به خروجی‌های مثبتی دست یافت.
سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی و بازرگانی تصریح کرد: طی 8 ماهه گذشته و سلسله جلسات معاونت بازرگانی داخلی مسایلی نظیر: برنامه‌های اصناف، خدمات بازرگانی، مسایل مربوط به دخانیات و غیره بررسی شده که قرار است با نظارت و همکاری قائم‌مقام وزیر در امور بازرگانی دنبال شود.
گفتنی است: با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت یدالله صادقی به سمت سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی و «مجتبی خسروتاج» به عنوان قائم‌مقام وزیر در امور تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت مأموریت‌های محوله را انجام دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار