اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060699745797

نجات 1408نفر از غرق شدن در خزر

کد: 1395060699745797

http://goo.gl/sU2zNo

، تهران , (اخبار رسمی): به کمک دریابانان 1408 گردشگر از غرق شدن در دریای مازندان نجات یافتند.

نجات 1408نفر از غرق شدن در خزر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سرهنگ هوشنگ حسینی،فرمانده دریابانی استان مازندران با اعلام این خبر گفت: با توجه به فصل تابستان و سیل عظیم مسافرت گردشگران و توریست ها به استان مازندران، فرماندهی دریابانی استان با افزایش حضور نیروها در داخل دریا و نوار ساحلی به خدمت رسانی و ایجاد نظم و امنیت گردشگران توجه ویژه ای دارد.

وی افزود: دریابانان این استان در کنار تامین امنیت توریست ها و گردشگران با گشت های هدفمند و حضور مستمر در نقاط خطر آفرین موفق شدند از آغاز طرح دریا تاکنون، جان 1408 تن از مسافران و گردشگران که در حال غرق شدن در دریای خزر بودند را نجات داده و به آغوش خانواده باز گردانند.

فرمانده دریابانی استان مازندران با اشاره به اینکه اجرای طرح ساماندهی دریا از مطالبات مردم است، تصریح کرد: دریابانان استان مازندران همواره با برخورد قاطع و قانونی با هنجار شکنان در سواحل، امنیت بیشتری را برای مردم هنگام استفاده از مواهب طبیعی به وجود آورده اند.

وی تاکید کرد: گردشگران و بهره مندان از دریای خزر حتما از طرح های ساماندهی دریا استفاده کنند و با رفتن به مناطق خطرآفرین و شنا ممنوع جان خود و خانواده خود را به خطر نیندازند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شنا کردن در دریا با شنا در استخر بسیار متفاوت بوده و جریانات برعکس و شکافنده در نوار ساحلی دریا می تواند به راحتی جان گردشگران را به خطر انداخته و خطر مرگ را برای آنها ایجاد کند.

سرهنگ حسینی در پایان اظهار امیدواری کرد: با همت همه سازمانهایی که در اجرای طرح ساماندهی دریا در این استان تلاش می کنند، شاهد کاهش غریق و تلفات ناشی از سایر حوادث در دریا باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]