اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102055797

ناکامی سارق 70 میلیاردی در فرار از کشور

کد: 13950607102055797

http://goo.gl/99Rvwm

، تهران , (اخبار رسمی): فردی که به دلیل سرقت مسلحانه مبلغ 70 میلیارد ریال تحت تعقیب مراجع قضائی خراسان رضوی بود،قبل از فرار از کشور در زاهدان دستگیر شد.

ناکامی سارق 70 میلیاردی در فرار از کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردارحسین رحیمی،فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بااعلام این خبر گفت: در پی دریافت نیابت قضائی از استان خراسان رضوی مبنی بر دستگیری فردی که به دلیل سرقت مسلحانه مبلغ 70 میلیارد ریال تحت تعقیب مراجع قضائی است،دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار رحیمی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ،چند تیم تخصصی از ماموران، پایش های تخصصی خود را آغاز کرده و دریافتند که این متهم قصد فرار به یکی از کشور های همسایه را دارد که با پیدا شدن این سر نخ ،تحقیقات پلیس وارد مرحله جدیدی شد.

وی به تلاش های شبانه روزی کارآگاهان برای شناسایی محل اختفای این سارق حرفه ای اشاره کرد و گفت: پس از چندین هفته اقدامات تخصصی، پلیس مخفیگاه این متهم را در شهر زاهدان شناسایی و وی را در حالی که قصد فرار به یکی از کشور های همسایه داشت طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون