اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102525614

با شعار" اقدام و عمل" ملت – دولت امیدوار و استوار صورت گرفت

گشایش نمایشگاه دستاوردهای منطقه آزاد چابهار

کد: 13950607102525614

http://goo.gl/c6vNFd

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه دستاوردهای این منطقه با شعار " اقدام و عمل" ملت – دولت، امیدوار و استوار در محل سالن چند منظوره گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه دستاوردهای منطقه آزاد چابهار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار " طاهره شهرکی "مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزادی تجاری – صنعتی چابهار گفت: با اعلام این مطلب افزود: در نمایشگاه دستاوردهای منطقه و نواحی همجوار در بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، تجاری، اجتماعی، فرهنگی و هنری در قالب 30 غرفه در معرض دید عموم قرار گرفت.

طاهره شهرکی بیان کرد: در بخش صنعت، صنایع و تولیداتی از جمله پتروشیمی، تولید مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، صنایع چوب و MDF، لوله و پلی اتیلین و پتو و منسوجات به نمایش گذاشته شدند.

وی اظهار داشت: دستاوردهای مهم نخستین اجلاس "آیورا" که به عنوان یکی از رویدادهای موفق در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور کشورهای حاشیه اقیانوس هند برگزار شد، در قالب یک غرفه به صورت چند رسانه ای مورد دید عموم قرار گرفت.

ایشان خاطرنشان کرد: غرفه های سلامت، ورزش، صنایع دستی،سفالگری، اکوتوریسم، حجاب و عفاف، شهدا و ایثارگران ، موسسات مردم نهاد، موفقیت های سازمان منطقه آزاد چابهار در بخش اجتماعی، فرهنگی و گردشگری هستند.

شهرکی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چابهار موفقیت های خود را در بخش هنرهای تجسمی، خوشنویسی، موسیقی و شعر و ادب و سینما را به نمایش گذاشت.

وی اظهار کرد: از دیگر بخش هایی که در این نمایشگاه حضور دارند اتاق بازرگانی و صنایع منطقه آزاد چابهار، توسه تجارت و صید صنعتی و خدمات شهری و فضای سبز و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد چابهار می باشند.

شایان ذکر است این نمایشگاه تا پایان هفته دولت برای بازدید عموم دایر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش