اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607103425886

گروه معماران آرل ایده می دهد

خانه های مدرن با دیوارهای آجری

کد: 13950607103425886

http://goo.gl/HGJEVq

، تهران , (اخبار رسمی): مدرن بودن همواره بر استفاده از ابزار و مواد مدرن و تازه تاکید ندارد و گاهی نیز می توان از آجرهای گلی و خشت های گاهگلی استفاده کرد.

خانه دکور اجری

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی گروه معماران آرل، در این شیوه از طراحی خانه های مدرن می توان با استفاده از فرم های هندسی ساده و ترکیب مصالح گوناگون با بافت های متنوع شکل داد ولی نقطه کانونی و تمرکز این ساختمان دیوار آجری باشد تا طراحی مدرن این ساختمان ها و خانه ها را تحت تاثیر قرار دهد.

قابل ذکر است که رنگ های به کار رفته شده در این نوع از آپارتمان های مدرن با تاکید بر آجر باید رنگ های خنثی و از تونالیته های خاکستری گرم و بژ باشند که با رنگ های تیره تر هماهنگی ایجاد می کنند.

البته می توان برای از بین بردن سرمای مصالحی همانند سنگ و بتن، آجرها این نوع رنگ ها(خنثی) کمک کننده باشند.

در طراحی مدرنی که بر آجر تکیه شده است بهتر است به دلیل زیاد بودن ارتفاع که در اتاق خواب ایجاد می شود؛ از یک چهار چوبی با جنش چوب استفاده کرد تا ارتفاع بیش از حد سقف را از بیبن ببرد و هم اینکه هماهنگی بیشتر رنگی با دیگر قسمت های اتاق و خانه به وجود آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل