اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970405302285886

دکوراسیون داخلی منزل با رنگ‌های سرد، چرا و چگونه ؟

کد: 13970405302285886

https://goo.gl/rsCKFh

، تهران , (اخبار رسمی): در دایره رنگ، رنگ‌های سبز، بنفش و آبی از رنگ‌های سرد محسوب شده که این رنگ‌ها از آنجا که باعث کاهش سرعت تنفس، آرامش ماهیچه‌ها، کاهش فشار خون و دمای بدن می‌شوند، احساس آرامش ایجاد کرده و در نتیجه برای تزئین دکوراسیون استفاده از این رنگ‌ها مناسب است.

دکوراسیون داخلی منزل با رنگ های سرد، چرا و چگونه ؟
دکوراسیون داخلی منزل با رنگ‌های سرد، چرا و چگونه ؟

این رنگ‌ها در بدن با ایجاد احساسی«خنک کننده» تاثیر می‌گذارند. رنگ‌های سرد آب و آسمان را تداعی کرده و دلیل ایجاد آرامش برای استفاده در اتاق خواب و مناطقی که نیاز به آرامش دارند کاربرد دارند.

رنگ‌های خنثی اغلب باعث می‌شوند تا فضاهای کوچک بزرگتر به نظر برسند و رنگ‌های سرد اغلب در اتاق‌هایی با مقدار زیادی نور گرم و طبیعی می‌تواند بسیار تاثیرگذار و انتخاب خوبی محسوب شود.

اگر در پالت رنگی فضا خیلی از رنگ‌های سرد خنثی استفاده شده برای جلوگیری از یکنواختی و برای ایجاد تعادل از یک یا دو رنگ گرم استفاده کنید. برای انتخاب بهترین‌ها، می‌توان از رنگ‌های انتهای مخالف چرخه رنگ انتخاب کرد. برای مثال، رنگ سرد بنفش با زرد یا نارنجی روشن که از رنگ‌های گرم محسوب می‌شود، انتخاب مناسبی است.

رنگ‌های خنثی اغلب در خانه‌هایی با سبک معاصر به خوبی کار می‌کنند، اما؛ برای اجتناب بیش از حد رسمی شدن فضا سعی کرده و از رنگ‌های گرم‌تر به عنوان رنگ‌های تاکیدی استفاده شود.

برای شخصیت بسیار پر جنب‌وجوش، تک رنگ غالب ایده خوبی محسوب نمی‌شود در این صورت از رنگ‌های سرد به عنوان رنگ‌های تاکیدی و از رنگ‌های گرم به عنوان رنگ‌های غالب در منزل استفاده می‌شود.

سفید، سیاه و سفید، خاکستری، می‌توانند به خوبی در یک طرح رنگی خنثی کار کنند و بسته به رنگ‌های انتخابی برای اجزای مختلف رنگ سرد می‌تواند رنگ دیواری عالی و تم‌های گرم‌تر با استفاده در اجزایی مانند کفپوش‌های چوبی و مبلمان می‌توانند فضا را به خوبی متعادل سازند.

طیف و تناژهای رنگی با رنگدانه‌های متفاوت تفاوت‌های ظریفی در رنگ‌ها ایجاد کرده و از سوی دیگر به دلیل تم‌های رنگی و ابعاد فضا و میزان نور می‌تواند هر رنگی در خانه متفاوت از فروشگاه باشد به همین دلیل برای جلوگیری از صرف هزینه زیاد و دوباره کاری بهتر است از نمونه رنگ‌ها استفاده کرد و از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل