اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970329301215886

۵ اشتباه که در دکوراسیون اولین خانه خود نباید انجام دهید

کد: 13970329301215886

https://goo.gl/BGSG12

، تهران , (اخبار رسمی): چیدمان و دکوراسیون داخلی اولین آپارتمان چالشی بزرگ است و می‌تواند بسیار وسوسه‌انگیز باشد چون با اجرای دکوراسیون به همه رویاهای خود به یک باره رسید.

۵ اشتباه که در دکوراسیون اولین خانه خود نباید انجام دهید !
۵ اشتباه که در دکوراسیون اولین خانه خود نباید انجام دهید

در کنار نیازهای ضروری و بعد از چیدمان مبلمان اصلی منزل شاید احساس شود اجزای زیادی برای تکمیل شدن خانه مورد نیاز است اما قبل از خرید وسایل و چیدمان، نکات زیر را باید مورد توجه قرار داد:

یک‌باره تمام مبلمان را خریداری نکنید!

برای جلوگیری از پشیمانی بهترین کاری که باید انجام دهید این است که فهرستی از اقلام عمده‌ای که نیاز دارید را تهیه کنید و آنها را طبق اولویت‌بندی خریداری کنید. اگر به شدت به یک مبل نیاز دارید، یکی را  با دقت انتخاب کنید، اما میزهای جانبی، صندلی و همه چیزهای دیگر را در همان زمان خریداری نکنید. بهتر است که زمان بیشتری صرف کرده تا شتابزده موارد اشتباهی را انتخاب کنید که منجر به پشیمانی شود.

فضا را خیلی سریع پر نکنید!

تزئین دکوراسیون و چیدمان هر خانه‌ای کمی شبیه به درست کردن پازل است و عجله در آن می‌تواند منجر به پشیمانی شود و این فقط در مورد مبلمان نیست، برای قالیچه، نورپردازی و لوازم جانبی نیز بهترین راهکار این است که صبر کنید و قطعات پازل را کم کم و طبق نیازهایی که در گذر زمان متوجه می‌شوید تکمیل کنید. این علاوه بر زیبایی بیشتر کمک خواهد کرد تا تعیین کنید چه میزان می‌توانید هزینه کنید و  چه مواردی در اولویت هستند.

همه لوازم منزل را از یک مکان خریداری نکنید!

یکی از قوانین اصلی دکوراسیون این است که نباید همه چیز را از یک مکان خریداری کرد، زیرا قطعا دکوراسیون منزلی که قدم به قدم و طبق سلیقه چیدمان شده  با  مبلمانی که در طول زمان از مکان‌های مختلف گردآوری شده می‌تواند  یادآور خاطره یا سفری که به مکانی داشته‌اید باشد یا هدیه‌ای که شخصی برایتان آورده اما خرید از یک فروشگاه و مبلمانی که در آن چیده شده نشان از سلیقه فروشنده است و سبک شخصی شما را نشان نمی‌دهد به همین دلیل احتمال اینکه در گذر زمان برایتان یک‌نواخت و کسل‌کننده شوند بسیار زیاد است.

فقط از اقلام ارزان قیمت استفاده نکنید!

اکثر افرادی که به تازگی آپارتمان می‌گیرند به دلیل هزینه‌های بالا  در محدودیت مالی قرار می‌گیرند به همین سبب سعی می‌کنند از اجناس ارزان قیمت‌تری استفاده کنند اما مهم است که به کیفیت به ویژه در خرید مبلمان اصلی اهمیت دهید اگر چه این اولین مکان زندگی فرد است اما بدان معنا نیست که نباید عمر طولانی را در اقلام مورد توجه قرار دهید  به عنوان مثال، هنگامی خرید مبل از مبلمان کیفیت پایین به امید اینکه در آینده‌ای نه چندان دور جایگزین خواهند شد اجتناب کنید و از این طریق در هزینه‌های آینده صرفه‌جویی کنید.

در واقع در استفاده از بودجه خود محتاط باشید اما صرفا به خاطر هزینه از مبلمان مورد نظر و با کیفیت صرف نظر نکنید بهترین راهکار تعادل بخشیدن به تمامی اقلام مورد نیاز و اولویت بندی برای هزینه آن‌ها است.

 محدود کردن خود در دکوراسیون به دلیل زندگی در خانه اجاره‌ای!

اگر آپارتمان اول اجاره‌ای باشد ممکن است نتوانید بسیاری از تغییرات را در آن انجام دهید اما اشتباهی که بسیاری از مردم  مرتکب می‌شوند این است که خانه‌های خود را به طریقی که واقعا دوست دارند تزئین نمی‌کنند. خوشبختانه راهکارهایی برای این منظور وجود دارد که می‌توانید درباره آن‌ها یا با صاحب‌خانه به توافق برسید یا با تغییرات معقول و صحیح موافقت صاحب‌خانه را به دست آورید در غیر این صورت نیز  لازم نیست در خانه‌ای بدون هویت زندگی کنید می‌توانید با ترفندهای دکوراسیونی و به کارگیری ایده‌هایی که به منزل آسیب نرساند فضا را به زیبایی تغییر دهید.

رم یک روزه ساخته نشده درباره دکوراسیون منزل هم با اینکه از خرید اولین خانه و چیدمان آن بسیار ذوق زده هستید باید قدری صبور باشید و نکات زیادی را مورد توجه قرار دهید از عجله بپرهیزید و در گذر زمان با شناخت نیازها و محدودیت‌ها پازل دکوراسیون منزل خود را کاربردی‌تر چیدمان کنید.

منبع: دکوبوم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماران آرل

شرکت معماری آرل کار خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری داخلی و طراحی منظر از سال 1383 آغاز نموده است و در راستای فعالیت حرفه ای معماری تا کنون ارائه گر پروژه های موفق و برگزیده مسابقات معماری و طراحی داخلی بوده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل