اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608103655614

یا حضوردبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

طرح های هفته دولت در چابهار افتتاح شد

کد: 13950608103655614

http://goo.gl/DNXbrC

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، طرح های هفته دولت در منطقه آزاد چابهار را افتتاح کرد.

طرحهای هفته دولت در چابهار افتتاح شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، طرح های عمرانی، صنعتی و تولیدی منطقه آزاد چابهار همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور اکبر ترکان مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیران منطقه آزاد، مسئولان و قشرهای مختلف مردم مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در حاشیه مراسم افتتاح این طرحها گفت: این طرح ها شامل برق رسانی به پیکره 60 هکتاری مسکونی، فرآوری برنج، طرح توسعه آزمایشگاه مرجع مواد غذایی، تولید محصولات چوب و MDF، تولید لوله پلی اتیلن و کارگاه طلاسازی است.

عبدالرحیم کردی افزود: برای اجرای این طرح ها 158 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ترکان در سفر یک روزه به چابهار از طرح های عمرانی در حال اجرا، ورزشگاه 2 هزار نفری، توسعه مرکز icu بیمارستان امام علی(ع) چابهار، روند اجرایی مسجد منطقه آزاد، نمایشگاه دستاوردهای منطقه آزاد و قسمت های مختلف مرکز آموزش علمی – کاربردی این منطقه دیدن کرد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور برای معرفی مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد چابهار به این شهرستان سفر کرده است.

ترکان در مراسمی «عبدالرحیم کردی» را به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار معرفی و از خدمات «حامدعلی مبارکی» مدیر عامل سابق قدردانی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار