اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104555431

از سوی وزیر صنعت صورت گرفت

بازدید از 4 واحد صنعتی در اشتهارد

کد: 13950608104555431

http://goo.gl/OauuBD

، تهران , (اخبار رسمی): محمد رضا نعمت زاده در آخرین روز از هفته دولت از 4 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید و طرح توسعه 2 واحد از این تعداد واحد ها را افتتاح کرد.

بازدید وزیراز 4 واحد صنعتی در اشتهارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، وزیر صنعت ،معدن و تجارت که به عنوان معین دولت  به  استان البرزرفت دقایقی پیش با حضور در شهرک صنعتی اشتهارد از طرح های در حال ساخت و تکمیل شده این شهرک صنعتی بازدید کرد.
مهندس نعمت زاده با حضور در شرکت صنعت غذایی کوروش و کاشت نهال در محوطه این واحد، طرح توسعه این شرکت تولید کننده روغن خوراکی را افتتاح کرد.
با افتتاح این طرح، ظرفیت تولید این واحد که  از 2 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات استفاده کرده است به 110 هزار تن در سال افزایش یافت و در مجموع برای یک هزار و 500 نفر شغل ایجاد شد.

وزیر صنعت طرح توسعه شرکت صنایع لاستیکی سهند را نیز افتتاح کرد. این شرکت تسمه نقاله مقاوم در برابر سایش ، نفت و روغن و آجدار تولید می کند و برای 170 نفر نیز اشغل ایجاد شد.
وی هم چنین از واحد تولیدی در حال ساخت پارس فولاد که با سرمایه گذاری شرکت ایتالیایی در حال ساخت است،  بازدید کرد و از نزدیک مراحل ساخت و تکمیل این طرح را جویا شد. این شرکت قرار است قطعات فولادی برای ماشین‌های نورد تولید کند .
محمرضا نعمت زاده هم چنین از  شرکت در حال ساخت تولیدکننده دخانیات بازدید کرد.

وزیر صنعت،معدن و تجارت در این بازدید ها از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت و دستور رفع و بررسی مشکلات این واحدها را صادر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید