اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608105375431

با حضور معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت

افتتاح خط تولید توربو کمپرسور،توربو اکسپندر

کد: 13950608105375431

http://goo.gl/IFTE7h

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین خط تولید توربواکسپندر و توربو کمپرسور کشور مورد نیاز در صنعت نفت و گاز در شهرک صنعتی بهارستان کرج افتتاح شد.

افتتاح خط تولیدتوربو کمپرسور،توربو اکسپندر

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، برای راه اندازی این خط تولیدی بیش از 10 میلیون دلار هزینه شد و با راه اندازی آن برای 60 نفر شغل ایجاد شده است .
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم آغاز به کار این خط تولید گفت: با پیگیری های انجام شده برای رونق و افزایش توان تولید واحد های راکد و نیمه راکد  تاکنون 47 هزار میلیارد ریال به 3 هزار و 600 واحد کوچک و متوسط تسهیلات اعطا شده است.
محسن صالحی نیا با بیان اینکه مقدمات دریافت تسهیلات برای یک هزار و 900 واحد دیگر نیز انجام شده است افزود: در مجموع به این تعدا واحد کوچک و متوسط 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطا می شود.
وی به سهم 96 درصدی واحد های کوچک و متسط از مجموع واحدهای صنعتی کشور اشاره و تصریح کرد: با توجه به ابلاغ طرح اقتصاد مقاومتی از سوی ستاد فرماندهی اقتصد مقاومتی ، از ابتدای امسال مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی در کارگروه رفع موانع تولید به طور جدی بررسی و رفع می شود.
صالحی نیا هم چنین از ابلاغیه بانک مرکزی به بانک های عامل برای تسهیل در پرداخت تسهیلات مورد نیاز واحدها صادر خبر داد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید