اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609105975797

کشف کالای قاچاق2 هزار و 250 میلیاردی

کد: 13950609105975797

http://goo.gl/1TMqyh

، تهران , (اخبار رسمی): فرمانده انتظامی استان هرمزگان، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در مرداد ماه امسال را دو هزار و 250 میلیارد ریال عنوان کرد.

کشف کالای قاچاق2 هزار و 250 میلیاردی

به گزارش اخبار رسمی نقل روابط عمومی نیروی انتظامی ،سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان هرمزگانگفت : ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و اقدامات سریع اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی و مراقبتی در مرداد ماه امسال موفق شدند 320 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف و همچنین یک باند قاچاق کالا را شناسایی کنند.

وی افزود : ماموران استان در یک ماهه گذشته 25 میلیون و 277 هزار نخ سیگار ، 20 هزار و 500 دستگاه لوازم خانگی ، 21 هزار عدد لوازم آرایشی ،71 هزار و 300 لیتر سوخت ، 123 تن برنج ، 139 هزارو 212 ثوب البسه و پوشاک ، 9 هزار متر پارچه ، 400 کیلو چای ، 10 هزار و 730دستگاه لوازم صوتی و تصویری و دو هزار و 539 قطعه قطعات خودرویی قاچاق کشف کردند.

فرماندهی انتظامی هرمزگان در ادامه ارزش ریالی مجموع کالای قاچاق کشف شده  در مردادماه امسال را دو هزار و 250 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد : در مدت یاد شده هفت پرونده بالای یکصد میلیون تومان ، 448 پرونده زیر صد میلیون تومان ، جمعا 455 پرونده  تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: کالاهای قاچاق به لحاظ فرهنگی، تأثیر مخربی بر الگوی مصرف جامعه به جای می گذارد و ماهیت اغلب این گونه کالاها که عمدتاً غیر ضروری است جامعه را به سوی تفنن طلبی و تجمل گرایی سوق می دهد و هنگامی که کالاهای لوکس با قیمت ارزان وارد کشور می شود، بالطبع مصرف این گونه کالاها افزایش می یابد از این رو الگوی مصرف، به ویژه برای قشر مرفه جامعه که قدرت خرید بیش تری دارند به سوی استفاده از کالاهای لوکس و مصرفی می گراید و آثار منفی فرهنگی بر جامعه می گذارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون