اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106805614

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار برگزار شد

تقدیر از خدمات پرسنل آتش نشانی چابهار

کد: 13950609106805614

http://goo.gl/h88XFv

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار در آئینی از خدمات پرسنل پرتلاش آتش نشانی سازمان تقدیر کرد.

تقدیر از خدمات پرسنل آتش نشانی چابهار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار"عبدالرحیم کردی" تلاش و حضور به موقع پرسنل آتش نشانی در مهار آتش سوزی انبار پتو، پارچه و لاستیک تجار و بازرگانان که روز گذشته در پیکره انبار و کارگاهی اتفاق افتاد،  قدردانی نمود.

مدیر خدمات شهری منطقه آزاد چابهار در خصوص این آتش سوزی گفت: اتصال برق موجب آتش سوزی انبار پتو، پارچه و لاستیک در منطقه آزاد چابهار شد.

اقبال صادقی اظهار داشت: پس از اطلاع از آتش سوزی سریعا خودروهای آتش نشان و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تلاش نیروهای امدادی پس از سه ساعت آتش کاملا مهار و خاموش شد.

وی گفت: به دلیل بالا بودن دامنه آتش خودروهای آتش نشانی شهرداری و اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان نیز برای خاموش کردن آتش اعزام شدند.

مدیر خدمات شهری منطقه آزاد چابهار بیان کرد: در مجموع هفت خودروی آتش نشان برای مهار آتش سوزی انبار لاستیک، پتو و پارچه همکاری کردند.

صادقی ادامه داد: پس از بررسی تیم کارشناسی خسارت مالی این حادثه آتش سوزی برآورد و اعلام خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی