اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106935431

نعمت زاده در مرند تاکید کرد

اولویت سرمایه گذاری با بخش خصوصی است

کد: 13950609106935431

http://goo.gl/zmrNz3

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هم اکنون با رفع موانع سرمایه گذاری توسط دولت می بایست ضمن سرعت بخشیدن به این موضوع ؛ سرمایه گذاری های جدید در مناطق کمتر توسعه یافته از سوی بخش خصوصی رونق یابد.

اولویت سرمایه گذاری با بخش خصوصی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن  و تجارت ایران، محمد رضا نعمت زاده » در سفر استانی خود به استان آذربایجان شرقی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح تولید الیاف شیشه ای  زنوز مرند با بیان این مطلب ، افزود :
در جایی که بخش خصوصی  رغبتی برای انجام سرمایه گذاری در طرح ها  به ویژه در نقاط محروم را ندارد در آن موقع سازمان های توسعه ای دولت ورود پیدا می کنند ولی در مجموع اولویت نخست سرمایه گذاری ها همانا بخش خصوصی است.
نعمت زاده با اشاره به اینکه هنوز نقاط بکر و دست نخورده برای سرمایه در نقاط مختلف کشور وجود دارد ، گفت:  با سرمایه گذاری در این نقاط بخوبی می توان اشتغال جوانان  کشور را تضمین کرد.
وی با تاکید بر تولید مبتنی بر صادرات ؛ یادآور شد : ارتباط صنعت و دانشگاه ها و انجام تحقیقات پژوهشی در روند تولید محصولات کیفی موثر است.
وزیر صنعت ، معدن وتجارت با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا مواد معدنی را به محصولات با ارزش تبدیل نماییم ، افزود : آغاز عملیات اجرایی طرح صنعتی امروز که قرار بود 20 سال قبل به نتیجه برسد امروز با رفع موانع تولید و مشکلات  جانبی آن قرار است فعال شود البته در همان زمان بنده کارخانه ای که مرتبط با الیاف شیشه ای بود در همین منطقه افتتاح کردم که بخوبی می تواند مواد اولیه این واحد را تامین کند.
وی در پایان گفت: محصولات تولیدی واحد گلنگ زنی شده قرار است در صنایع هواپیما  و شناور سازی ، لوازم خانگی ، صنایع چوبی بکار گرفته شود.
گفتنی است : « کارخانه الیاف گستر مرند» تولید کننده سالانه 30 هزارتن  الیاف شیشه ای با سرمایه گذاری بیش از366میلیارد ریال و اشتغال زایی 430 نفر در شهرک صنعتی دانش بنیان زنوز جاده جلفا _مرند ساخته شد.
تولیدات این کارخانه در صنایع شیمیایی ، ساختمانی ، پتروشیمی ، نفت و گاز ، آب و فاضلاب ، حمل و نقل و خودرو کاربرد دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید