اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107435541

برای مشاهده میلیون ها عکس و نقشه ارایه شد

دانلود رایگان برنامه موبایلی TripAdvisor

کد: 13950610107435541

http://goo.gl/2T0tsj

، تهران , (اخبار رسمی): بازدید و بررسی میلیون ها مسافر، عکس، نقشه تنها با استفاده از اپلیکیشن TripAdvisor در اختیار شماست.

معرفی امکانات و دانلود رایگان برنامه موبایلی TripAdvisor

به گزارش فلایتیو، با استفاده از این نرم افزار که کاملا رایگان هم هست، می توانید، دانستنی های سفر را بدانید، برنامه ریزی بهتری انجام دهید و آسان تر سفر کنید.

این نرم افزار بالغ بر 350 میلیون بررسی و نظر مسافران از سرتاسر دنیا را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار، به شما کمک می کند تا ارزان ترین پروازها را پیدا کنید، بهترین هتل را بشناسید، رستوران های بزرگ و معتبر را شناسایی کنید و کارهای جالبی را که طی سفرتان می توانید انجام دهید پیدا کنید. نرم افزار موبایلی TripAdvisor امکان رزرو هتل، رستوران و پرواز را در اختیار شما قرار می دهد.

استفاده از این نرم افزار رایگان و بسیار ساده است، از جمله دیگر امکانات این نرم افزار می توان به جستجوی میلیون ها بررسی و نظر مسافران، ویدئوها و عکس های برتر مسافران اشاره کرد. همچنین پیدا کردن بهترین هتل هایی که برنده جایزه انتخاب مسافران شده اند نیز از دیگر امکانات TripAdvisor است.  این اپلیکیشن انواع رستوران ها، نوع غذاها و محدوده قیمت و امتیازو اعتبار رستوران را هم به شما معرفی می کند. در هر مقصدی که باشید TripAdvisorکارها و فعالیت های جالب و هیجان انگیزی را به شما پیشنهاد می دهد تا سفرتان را لذت بخش تر کنید. شما می توانید عکس های سفر خودتان را نیز به این اپلیکیشن اضافه کنید و آن را با دیگران مسافران به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن TripAdvisor را از همین جا رایگان دانلود کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی