اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107625586

درنوبت پنجم مسابقات آزاد اهداف پروازی کشورانجام شد

تمرین رسمی ورزشکاران تراپ پشت جوخه آتش

کد: 13950610107625586

http://goo.gl/W9Dd9Q

، تهران , (اخبار رسمی): تمرین رسمی ورزشکاران تراپ امروز، دهم شهریور ماه در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

تمرین رسمی ورزشکاران تراپ پشت جوخه آتش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، 100 تیرانداز در رشته تراپ از 17 استان کشور امروز، دهم شهریور ماه از ساعت 9 الی 14 تمرینات خود را در سایت مجموعه ورزشی آزادی دنبال می کنند.
در رشته تراپ بانوان روز پنج شنبه 11 شهریور ماه و در بخش تراپ مردان  روز جمعه 12 شهریور ماه  با برگزاری فینال به پایان می رسد.
نوبت پنجم مسابقات آزاد پروازی در سه رشته تراپ، تراپ دوبل و اسکیت از 11 الی 15 شهریور ماه در سایت مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش