اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108195431

افتتاح کارخانه صنایع کاغذ نرمه آذربایجان

کد: 13950610108195431

http://goo.gl/CwDkrb

، تهران , (اخبار رسمی): کارخانه صنایع کاغذ نرمه آذربایجان تولید کننده سلولزی و مواد اولیه کاغذ دستمالی با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.

افتتاح کارخانه صنایع کاغذ نرمه آذربایجان

به گزارش اخبار رسمی به  نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت  ، دکتر اسحاق جهانگیری در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور در شهرک سرمایه گذاری خارجی، ضمن افتتاح این کارخانه، از بخش های مختلف این واحد صنعتی بازدید کرد و در جریان ظرفیت تولید، میزان سرمایه گذاری و اشتغال آن قرار گرفت.
کارخانه صنایع کاغذ نرمه آذربایجان تولید کننده سلولزی و مواد اولیه کاغذ دستمالی با اعتباری بیش از 100 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 28 هزار متر مربع  در شهرک سرمایه گذاری خارجی شهرستان شبستر راه اندازی شده و برای 120 نفر اشتغالزایی صورت گرفته است. ظرفیت تولید روزانه این کارخانه 120 تن و سالانه 30 هزارتن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید