اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108205431

با حضور معاون اول رییس جمهور انجام شد

افتتاح بزرگترین خط تولید فرآوری چوب

کد: 13950610108205431

http://goo.gl/z0TyVL

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگترین خط تولید محصولات فرآوری چوب در کشور با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.

افتتاح بزرگترین خط تولید فرآوری چوب

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صعت معدن و تجارت ، دکتر اسحاق جهانگیری به همراه مهندس نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت در ادامه برنامه های سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی، با حضور در شهرستان آذرشهر بزرگترین واحد تولیدی صنعت چوب و نئوپان در کشور را افتتاح و از بخش های مختلف خط تولید این واحد صنعتی بازدید کرد.
این کارخانه وابسته به گروه تولیدی ملامین سازی تبریز است  که با اعتباری بیش از 2 هزارو 300 میلیارد ریال راه اندازی شد.
در این کارخانه سالانه 200 هزار متر مکعب انواع« نئو پان » تولید می شود که با راه اندازی آن برای 250 نفر بصورت مستقیم و بیش از 3000 نفر بصورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید