اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108580005

به همت اخبار رسمی و با حضور خبرنگاران،دومین مسابقات برگزار می شود

«جام خبرنگاران2» در ورزشگاه انقلاب

کد: 13950610108580005

https://goo.gl/Sj3AVH

، تهران , (اخبار رسمی): دومین دوره از مسابقات ورزشی-تفریحی اصحاب رسانه، با نام«جام خبرنگار2» توسط «اخبار رسمی» مهرماه 95 برگزار می شود.

«جام خبرنگاران2» در ورزشگاه انقلاب
مسابقات دوره اول جام خبرنگار- سال 94
«جام خبرنگاران2» در ورزشگاه انقلاب
برخی از شرکت کنندگان سال 94
«جام خبرنگاران2» در ورزشگاه انقلاب
برندگان جام سال گذشته
«جام خبرنگاران2» در ورزشگاه انقلاب
رشته های متنوع هم از جذابیت های این رویداد خواهد بود

به گزارش ستاد برگزاری دومین مسابقات «جام خبرنگار»، مجید کثیری مدیر عامل اخبار رسمی با بیان این خبر و با اشاره به اهداف مد نظر دربرگزاری این مسابقات، گفت: این جام به منظور قدردانی از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه ساماندهی شده است تا فعالان حوزه های مختلف خبری با یکدیگر آشنا شده و در کنار هم لحظاتی خوش را تجربه کنند.
او افزود: خبرنگاران رسانه های مختلف در رسانه های مکتوب و مجازی می توانند در این رویداد که ازسوی نخستین نیوز وایر ایران در باشگاه انقلاب برگزار می شود، حضور داشته باشند.
وی ادامه داد: خبرنگاران حاضر در این مسابقات می توانند  در رشته‌های ورزشی بولینگ، تیراندازی ( تیر وکمان، تپانچه) پینگ پنگ و اسکیت آموزش ببینند  و  در روز برگزاری مراسم به رقابت با یکدیگر بپردازند.
کثیری افزود: برندگان رشته های محتلف، یک جایزه ویژه و ارزنده، علاوه بردریافت مدال و تندیس یادبود دریافت خواهند کرد. همچنین  به همه شرکت کنندگان هم از سوی اسپانسرهای همایش، هدایایی داده خواهد شد.

او با تاکید بر دومین سال برگزاری مسابقات جام خبرنگار یادآورشد: تجربه ای که از اولین سال برگزاری مسابقات (جام خبرنگار1) به دست آمد، انگیزه برپایی مستدام و پی در پی این مسابقات در سال‌های آتی را تقویت و آن را به یک برنامه هرساله تبدیل کرد.
وی این مسابقات را بزرگترین و منحصر به فردترین رویداد حوزه خبرنگاران توصیف و گفت: در این رویداد ورزشی-تفریحی، نمایندگان رسانه های مکتوب و مجازی اعم از خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، هفته نامه، ماهنامه سراسری و تخصصی به همنشینی و رقابت بایکدیگر می آیند تا متفاوت‌ترین تجمع اصحاب رسانه در کنار یکدیگر را رقم زنند.
گفتنی است علاقمندان به این رویداد می توانند از طریق ادرس اینترنتی  (ثبت نام )برای حضور در این رویداد اعلام حضور کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]