اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108685431

هدف گذاری برای صادرات 7 میلیون دلاری

کد: 13950610108685431

https://goo.gl/xmsefv

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از برنامه ریزی برای صادرات 7 میلیون دلاری محصولات غیرنفتی این استان در سال 95 خبر داد.

هدف گذاری برای صادرات 7 میلیون دلاری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، داریوش دیودیده با اعلام این خبر گفت:  100 درصد صادرات غیر نفتی پیش بینی شده این استان در بخش صنعت به ارزش 4.8 میلیون دلار در سال 94 محقق شد.
وی با بیان اینکه علاوه بر بخش صنعت، حدود یک میلیون دلار صادرات در بخش صنایع دستی و 1.2 میلیون دلار در بخش کشاورزی امسال هدف‌گذاری شده است افزود: توسعه صادرات تولیدات صنعتی، کشاورزی و دستباف ‌ها و صنایع دستی در دستور کار قرار دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:  صادرکنندگان علاوه بر تولیدات داخلی استان باید به تولیدات سایر استان‌ها نیز توجه کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار