اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950611109425586

سرپرست سازمان تیم های ملی فدراسیون تیراندازی

حضور در اردوی آزاد نوجوانان اختیاری بود

کد: 13950611109425586

http://goo.gl/Rqiu1Q

، تهران , (اخبار رسمی): سرپرست سازمان تیم های در خصوص حضور ورزشکاران با هزینه شخصی گفت: این اردو فرصتی است تا تمام عموم و علاقمندان به ورزش تیراندازی که متولدین 1378 به بالا هستتد بتوانند استعداد های خود را به نمایش بگذارند.

حضور در اردوی آزاد نوجوانان اختیاری بود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، ناصر رسولی با بیان اینکه این اردو به صورت اختیاری بوده است گفت: با توجه به اینکه تعطیلات تابستانی رو به اتمام می باشد با مشورت مربیان تصمیم گرفته شد که اردوی آزاد در محل فدراسیون تیراندازی برای نوجوانان برگزار شود تا در این امر مهم و با استفاده  از امکانات فدراسیون از جمله سالن، دستگاه های اهداف الکترونیکی و حضور مربیان تیم ملی دری باز شود تا ورزشکاران با نشان دادن استعداهایشان بتوانند فرصتی را برای حضور در آینده تیم ملی پیدا کنند.
سرپرست سازمان تیم های ملی فدراسیون تیراندازی در ادامه گفت: این اردو به صورت اختیاری بوده و برای اولین بار در ورزش تیراندازی اتفاق افتاد تا شاید افراد با حضور خود بتوانند در بازی های المپیک نوجوانان سال 2018 نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات مهم جهانی باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش