اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950612110015431

بازدید هیات لبنانی از واحدهای تولیدی مشهد

کد: 13950612110015431

http://goo.gl/5TVD0p

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر صنایع لبنان به همراه هیات همراه و باحضور ریاست سازمان صنعت, معدن وتجارت خراسان رضوی از سه واحد تولیدی صنعتی مشهد مقدس بازدیدکرد.

بازدید هیات لبنانی از واحدهای تولیدی مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت ، حسین الحاج حسن وزیر صنایع لبنان  از سه واحد تولیدی صنعتی  قطعات آهنگری محمدزاده , فرش پرشین و داروسازی ثامن مشهد مقدس بازدید کرد.
راضیه علیرضایی رییس سازمان صنعت, معدن وتجارت  خراسان رضوی در حاشیه این بازدید گفت : هیات اقتصادی لبنانی به ریاست وزیرصنعت این کشور باهدف آشنایی با ظرفیت های صنعتی, تجاری و بررسی راهکارهای توسعه تجارت وسرمایه گذاری ازاین سه واحد تولیدی بازدیدکرد.
وی از اعلام  آمادگی طرف لبنانی  برای خرید مقاطع فولادی, اقلام دارویی وهمکاری مشترک برای بهره برداری از ظرفیت ساخت ماشین آلات کشاورزی خبر داد و افزود: با گسترش مناسبات و تقویت ارتباط بخش های خصوصی ایران و لبنان ، مبادلات تجاری و همکاری های صنعتی 2 کشور توسعه خواهد یافت.
وی نقش بخش خصوصی دو طرف را در این حوزه تعیین کننده دانست و افزود: از این طریق می توان به گسترش مناسبات دست یافت.
در این بازدید با ساخت یک واحد تولیدی صنعتی داروسازی در کشور لبنان با همکاری داروسازی ثامن موافقت شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید