اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950612110085431

تجلیل از داتش آموزان نمونه

کد: 13950612110085431

http://goo.gl/Ms1Ija

، تهران , (اخبار رسمی): جشن شکوفه های ممتاز ویژه تقدیر از داتش آموزان نمونه فرزند کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

تجلیل از داتش آموزان نمونه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت ، معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانها در این جشن که در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد ، ضمن تجلیل از عملکرد این فرزنداان  گفت: کودکان ، نوجوانان و جوانان سرمایه های اصلی و آینده سازان ایران اسلامی هستند .

محمدرضا فیاض با اشاره به  اینکه توسعه و پیشرفت کشور با تربیت نیروی انسانی کارآمد محقق خواهد شد ، از زحمات همه پدران و مادران که با گذشت و ایثار زمینه موفقیت فرزندان شان را مهیا می کنند قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه احترام به بزرگ تر و قدرشناسی از زحمات شان، 2 ویژگی مهم است که باید مدنظر قرار گیرد ، از همه فرزندان کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت خواست ضمن رعایت احترام والدین تمام تلاش خود را برای ساختن اینده ای بهتر کشورمان به کار گیرند.

جشن شکوفه های ممتازبا اجرای بخش های متنوع در فضایی شاد و صمیمی با حضور خانواده های کارکنان وزارت صنعت،معدن و تجارت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش