اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110595586

در اولین روز حضور در ریو برگزار شد

تمرینات تیم ملی تیراندازی جانبازان ومعلولین

کد: 13950613110595586

http://goo.gl/pJMP7c

، تهران , (اخبار رسمی): ملی پوشان تیم تیراندازی جانبازان و معلولین در اولین روز از حضورشان در محل برگزاری مسابقات پارالمپیک، تمرینات خود را برگزار کردند.

تمرینات تیم ملی تیراندازی جانبازان ومعلولین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، رقیه اله کرمی در این باره گفت: اگرچه سفری طولانی را پشت سر گذاشتیم اما برای اینکه ملی پوشان هر چه زودتر با شرایط سالن و محل برگزاری مسابقات آشنا شوند و خو بگیرند، تمرینات را آغاز کردیم و به یاری خدا با آمادگی کامل به استقبال مسابقات می رویم.

تیم ملی تیراندازی ایران با ترکیب ساره جوانمردی، عالیه محمودی، سمیرا ارم، معصومه خدابخشی و مهدی زمانی در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک حضور یافته است.
ایران در دور پیشین مسابقات پارالمپیک که سال 2012 در لندن برگزار شد، در رشته ی تیراندازی موفق به کسب یک نشان برنز در تپانچه ی بادی بانوان توسط ساره جوانمردی شد.
بازی های پارالمپیک 2016 ریو، از 7 تا 18 سپتامبر با حضور 4350 ورزشکار از 178 کشور جهان برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش