اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110885541

نکته های جدی و ضروری که کمتر کسی می داند!

نکات ضروری برای نگهداری از گذرنامه الکترونیک

کد: 13950613110885541

http://goo.gl/1domnj

، تهران , (اخبار رسمی): برای نگهداری از گذرنامه لازم است که چندین نکته کوچک اما بسیار مهم را در نظر داشته باشید.

نکته های جدی و ضروری برای نگهداری از گذرنامه الکترونیک که کمتر کسی می داند!

به گزارش روابط عمومی فلایتیو، هرگز گذرنامه الکترونیکی در مجاورت دستگاه ها و اجسامی که دارای میدان مغناطیسی و یا رادیویی هستند مانند گوشی تلفن همراه، آهنربا، دستگاه های مایــکروویو، قرار ندهید. با اجسام سخت به گذرنامه ضربه وارد نکنید، گذرنامه را  پرت نکنید و از خم راست کردن آن به ویژه در ناحیه جلد خودداری کنید.

از قرار دادن گذرنامه در محل هایی که تـحت فـشار قـرار مـی گیرد مـثل انتهای ساک یا چمدان جیب شلوار و ... خودداری کنید. همچنین از فرو بردن اجسام نوک تیز (سوزن، منگنه و ...) در جلد گذرنامه پرهیز کنید و هیچ بـرگ یا برچسبی با دستگاه سوزن دوخت به جلد گذرنامه نچسبانید.

در صورتی که این موارد را رعایت نکنید ممکن است در ورود و خروج به کشور دچار مشکل شوید و نتوانید از گذرنامه تان استفاده کنید.

در ضمن توجه داشته باشید که صدور گذرنامه المثنی مستلزم طی مراحل قانونی بسیار زیادی است که حداقل شش ماه طول می کشد، پس با رعایت نکاتی که گفته شد، گذرنامه تان را صحیح و سالم نگه دارید تا به مشکل برنخورید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح