اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112075586

به میزبانی ارومیه صورت می گیرد

برگزاری رقابتهای قهرمانی سلاح بادی مردان

کد: 13950614112075586

http://goo.gl/NMMu8K

، تهران , (اخبار رسمی): رقابتهای تیراندازی قهرمانی کشور با عنوان جام شهدای مدافعین حرم در شهرستان ارومیه به مدت 3 روز از 17 الی 19 برگزار می شود.

برگزاری رقابتهای قهرمانی سلاح بادی مردان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابتها به عنوان جام شهدای مدافعین حرم و با حضور 25 استان کشور ، در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی مردان در ارومیه و  در محل مجموعه ورزشی الغدیر این شهرستان برگزار می شود.
بیست و پنجمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور با توجه به تقویم فدراسیون تیراندازی هر ساله یک بار اجرا می شود، ضمن اینکه یکی از بزرگترین رویدادهای رشته تیراندازی است که از جذابیت خاصی برخوردار است.
برهمین اساس، 124 ورزشکار از روز چهارشنبه 17 الی 19 شهریور ماه پا به رقابت می گذارند که در هر رشته با برگزاری فینال و مراسم اهدای جوایز همراه خواهد بود.
شایان ذکر است که مرحله دوم این مسابقات در بخش بانوان از 24 الی 26 شهریور ماه در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش