اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112245431

پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط

کد: 13950614112245431

http://goo.gl/4cl4br

، تهران , (اخبار رسمی): 5 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک صنعت و معدن از ابتدای امسال تا پایان مردادماه به طرح های ایجادی،توسعه و خرید ماشین آلات پرداخت شد.

پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت ، مدیرعامل بانک صنعت ومعدن از بانک صنعت ومعدن گفت: این میزان تسهیلات به 681 واحد صنعتی و تولیدی پرداخت.

علی اشرف افخمی با بیان اینکه این تعداد واحد در مقایسه با پارسال 14 درصد افزایش یافت افزود: از نظر میزان تسهیلات هم 36 درصد در مقایسه با پارسال رشد داشته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته در این مدت در مجموع 5 هزار میلیارد ریال به واحدهای صنعتی تسهیلات پرداخت شده است.

افخمی هم چنین  از افتتاح 12 طرح صنعتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن خبر داد و گفت:این طرح ها  شامل :« شرکت داروسازی ثنامد درشهرک صنعتی ایوان کی گرمسار»؛ « کارخانه داروسازی ثنامد»؛« شرکت صدف کوهی دره دم دم استان گلستان»؛« فولاد کاران افق ابهر»؛«‌ واحد صنعتی البرز فیلم ماندگار در استان قم»,«‌ شرکت لوله و پروفیل نقده» ؛‌« شرکت کانجویان مس فاروج»؛« شرکت صنعت گستران جاجرم»,« دو طرح صنعتی مجتمع سلولزی کیان آریانا کویر و کاشی میلاد در یزد» ؛ « شرکت فروکتوزناب در شهرک صنعتی نظرآباد البرز»؛« دو طرح تولید شیشه جار و مولد برق مقیاس کوچک خوشه پرور در استان فارس» بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید