اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113075431

آغاز بزرگترین نمایشگاه صنعت نساجی خاورمیانه

کد: 13950614113075431

http://goo.gl/hk4Zrz

، تهران , (اخبار رسمی): بیست‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی مواد اولیه، منسوجات ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی که بزرگترین نمایشگاه صنعت نساجی خاورمیانه محسوب می شود، امروز آغاز به کار ‌کرد.

آغاز بزرگترین نمایشگاه صنعت نساجی خاورمیانه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن  و تجارت ؛ در این نمایشگاه چهار روزه 146 شرکت داخلی و 432 شرکت خارجی از 15 کشور؛ تایوان، بلژیک، تایلند، انگلستان، ایتالیا، کره جنوبی، هندوستان، ترکیه، چین، اتریش، آلمان، سنگاپور، ژاپن، فرانسه و اسپانیا حضور دارند.
تبادل دانش و مهارت‌های فنی، توسعه همکاری‌های تجاری، بازرگانی و سرمایه‌گذاری بین شرکت‌های ایرانی و شرکت کنندگان خارجی و انتقال آخرین فناوری‌های صنعت نساجی جهان به کشورمان از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
این نمایشگاه در24 هزار متر مربع برگزار می شود  که در مقایسه با پارسال 65 درصد افزایش داشته است.
در این نمایشگاه هم چنبن انواع ماشین‌آلات نساجی، گلدوزی، چرخ خیاطی، محصولات نساجی ، مشاوره و خدمات مهندسی، مجلات تخصصی و فناوری‌های نانو ارایه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
بیست ‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی مواد اولیه، منسوجات ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی تا 16 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش