اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113105431

مدیرکل دفتر امور بنگاه‌های سازمان توسعه تجارت اعلام کرد

ایجاد شبکه طراحان بسته‌بندی

کد: 13950614113105431

http://goo.gl/yGmLEx

، تهران , (اخبار رسمی): شبکه طراحان بسته‌بندی راه‌اندازی می‌شود.

ایجاد شبکه طراحان بسته‌بندی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، مدیرکل دفتر امور بنگاه‌های سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به اهمیت موضوع طراحی در بسته‌بندی محصولات صادراتی و ایجاد ارتباط بین طراحان و صاحبان صنایع، پایگاه داده‌ای از اطلاعات طراحان فعال در حوزه بسته‌بندی با عنوان "شبکه طراحان بسته‌بندی"راه‌اندازی خواهد شد.
گیتی توانا هدف از ایجاد این شبکه را شناسایی استعدادها، ارائه راهکارهای عملی در حوزه طراحی بسته‌بندی‌های داخلی و صادراتی، برقراری ارتباط بین طراحان بسته‌بندی و صاحبان صنایع، ترویج و فرهنگ‌سازی استفاده از ایده‌های نو در بسته‌بندی محصولات و ارائه آموزش‌های هدفمند به طراحان بسته‌بندی برشمرد.
وی درباره نحوه ثبت‌نام در شبکه طراحان گفت: با فراخوانی که به زودی از طریق پورتال سازمان توسعه تجارت داده خواهد شد، نحوه، شرایط، زمان و قوانین ثبت‌نام اعلام می‌شود.
توانا از تمامی طراحان، صاحب نظران، تولیدکنندگان، دانشجویان و دیگر فعالان حوزه بسته‌بندی دعوت کرد تا نسبت به مطالعه و تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار خود مطابق با دستورالعمل درج شده در فراخوان اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید