اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114395819

گردشگران خارجی کدام رستوران ها را در برنامه سفر خود جای می دهند

در سفر به اصفهان به کدام رستوران ها برویم

کد: 13950615114395819

http://goo.gl/FmvHqy

، تهران , (اخبار رسمی): چندی است ورود گردشگران خارجی به ایران آن قدر زیاد شده که به راحتی می توان آن ها را در حال عکس گرفتن در خیابانهای شهر دید.

رستوران خوان گستر اصفهان

شیشه های رنگی قدیمی، نقاشی های منیاتورمانند و آینه کاری های گاه و بیگاه روی دیوار، از شهرزاد رستورانی ساخته که جزء اولین انتخاب های گردشگران است.

به گزارش روابط عمومی تریپ با ما، چندی است ورود گردشگران خارجی به ایران  زیاد شده  و در شهرهای توریستی مثل اصفهان و شیراز و یزد به راحتی می توانی آن ها را در حال گشت و گذار در خیابان های شهر ببینی. اما شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که این گردشگران برای صرف وعده ای غذای ایرانی کدام رستوران ها را در برنامه سفرخود به ایران جای می دهند.

رستوران شهرزاد 

شیشه های رنگی قدیمی، نقاشی های منیاتورمانند و آینه کاری های گاه و بیگاه روی دیوار از شهرزاد رستورانی ساخته که گردشگران نه فقط بخاطر غذایش که به خاطر نقش و نگار دیوارش آنجا را برای صرف وعده ای غذای ایرانی انتخاب می کنند. سالاد بار و موسیقی از دیگر مزایای این رستوران سنتی است.

رستوران شب نشین 

این رستوران که شاید بی اغراق بتوان آن را زیباترین و خاص ترین رستوران اصفهان نامید از المان های چینی در دکور خود بطوری استفاده کرده است که اگر در آن عکس بگیرید و بعنوان سفر چین در اینستاگرام خود بگذارید کمتر کسی پی به غیرواقعی بودن آن خواهد برد. منوی این رستوران اما مانند سایر رستوران های ایرانی تشکیل شده از انواع کباب و ماهی و تنها غذای محلی که می توانید در این منو بیابید خورش ماست اصفهان است.

برای دیدن عکس های رستوران و ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی