اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960510256165819

نکات مهم و کاربردی در سفر با خودرو

آداب سفر با خودروی شخصی

کد: 13960510256165819

https://goo.gl/XX9Lqp

، تهران , (اخبار رسمی): سفر کردن هم مثل خیلی از چیزهای دیگر آدابی دارد که رعایت کردن آنها می‌تواند لذت سفر را دوچندان کند. با «تریپ باما» همراه باشید تا نکات ضروری در سفر با ماشین شخصی تان را برایتان بگوییم.

آداب سفر با خودروی شخصی
آداب سفر با خودروی شخصی

به گزارش سایت تریپ با ما، در این روزهای گرم تابستانی، سفر کردن و زدن به دل طبیعت خنک و کوهستانی بسیار لذت بخش می‌باشد. خیلی‌ها سفر کردن با تور و برنامه ای از پیش تعیین شده را انتخاب می‌کنند و بعضی‌ها هم ترجیح می‌دهند با جمع صمیمی خانوادگی شان و با ماشین شخصی خودشان برنامه ای برای سفرشان بریزند و چند روزی را دور از گرما و آلودگی شهری و ترافیک بگذرانند. 
سفر کردن هم مثل خیلی از چیزهای دیگر آدابی دارد که رعایت کردن آنها می‌تواند لذت سفر را دوچندان کند.

با «تریپ باما» همراه باشید تا نکات ضروری در سفر با ماشین شخصی تان را برایتان بگوییم:

قبل از مسافرت، بنزین بزنید و به امید پمپ بنزین‌های بین راهی نباشید. بدلیل فاصله زیاد پمپ بنزین‌ها اگر اولی ببه هر دلیلی مشکل داشته باشد، احتمال اینکه به پمپ بنزین دوم برسید زیاد نخواهد بود. 
متاسفانه هنوز در بسیاری از جاده‌ها، سرویس بهداشتی درستی وجود ندارد. پس هر کجا سرویس بهداشتی مناسبی دیدید، برای پیشگیری اقدام کنید.

اگر به آمارها دقت کرده باشید هر سال چندین نفر بخاطر تعویض لاستیک جان خود را از دست می‌دهند، پس اگر ماشین تون پنچر شد حتما از جاده به طور کامل خارج شوید و از علایم هشدار دهنده استفاده کنید.

یکی از اتفاقاتی که در بسیاری از موارد شاهد آن هستیم این است که برخی رانندگان تاب و تحمل اینکه کسی از آنها سبقت بگیرد را ندارند، اگر شما هم جزء این دسته هستید بدانید که انتهای مسیر به یکجا ختم می‌شود و شما هم بزودی به آنجا خواهید رسید، پس آرامش خود را حفظ کنید!

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]