اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960515256455819

پیشنهاد سفری خاص به مناسبت روز ولادت امام رضا

تجربه‌ی سفری متفاوت به مشهد

کد: 13960515256455819

https://goo.gl/4zX1H4

، تهران , (اخبار رسمی): سفر خود به مشهد را متفاوت تر از همیشه طراحی کنید. بخشی از سفر را به مسیر اختصاص دهید و در اقامتگاه های بوم گردی اقامت کنید و داستانی متفاوت از سفر را برای خود رقم زنید. پس با «تریپ باما» همراه شوید تا بشنوید از اقامتگاه های بوم گردی مسیر مشهد.

تجربه ی سفری متفاوت به مشهد
آستان قدس رضوی

به گزارش سایت تریپ با ما، امروز روز تولد امام هشتم شیعیان حضرت رضا (ع) است و خیلی‌ها به عشق زیارت ایشان روانه جاده‌ها شده و به مشهد سفر می‌کنند. اگر شما هم از این دست افراد هستید پیشنهاد می‌دهیم این بار سفر خود را متفاوت تر از همیشه طراحی کنید. بخشی از سفر را به مسیر اختصاص دهید و در اقامتگاه‌های بوم گردی اقامت کنید و داستانی متفاوت از سفر را برای خود رقم زنید. پس با «تریپ باما» همراه شوید تا بشنوید از اقامتگاه‌های بوم گردی مسیر مشهد.

 

اگر از پایتخت عازم سفر به مشهد باشید، گرمسار اولین مسیر شماست. در این شهر اگر چه به نظر می‌رسد جایی برای گشت و گذار نباشد اما به واسطه رصد آسمان پر ستاره کویری و کوه‌های نمکش از جذابیت‌های خاصی برخوردار است. اگر به رصد ستارگان و گذران شبی خوش در کارونسرای شاه عباسی علاقه مندید، حتما شبی را میهمان کاروانسرای ده نمک شوید و از جاذبه‌هایش لذت ببرید.

شاید در نگاه اول به نظر رسد مسیر تهران به مشهد مسیری خشک است که از جذابیت‌های خاصی برخوردار نیست. اما بسته به فصل سفر، مکان‌های دیدنی متعددی از جمله غار نمکی گرمسار، جنگل ابر، دشت آفتابگردان، شقایق‌های کالپوش،مسجد تاریخانه دامغان و آرامگاه بایزید بسطامی فقط بخش کوچکی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی مسیر را شامل می‌شوند که اگر با آرامش بیشتری این مسیر را بپیمایید، حتما سفری خاطره انگیز را تجربه خواهید کرد.

اگر هم به دنبال اقامتی متفاوت در فضای خنک و کوهستانی هستید اقامتگاه بوم گردی خانه گل شهمیرزاد گزینه شماست. از گرمسار که بگذریم سمنان و شاهرود دو شهری هستند که در مسیر شما به مشهد قرار دارند. شاهرود نسبت به سمنان به واسطه وجود منطقه حفاظت شده توران از جذابیت بیشتری برخوردار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]