اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960503255445819

اقامتگاه بوم‌گردی نگین هزار جریب در جنگل‌های بهشهر

کد: 13960503255445819

https://goo.gl/mdompz

، تهران , (اخبار رسمی): فصل گرما فرا رسیده است و سفرکردن به مناطق خنک و جنگلی و کوهستانی بیش از پیش توجه ما را به سمت خودش جلب می‌کند و برای چند روزی از گرمای طاقت‌فرسای تهران ما را دور نگه می‌دارد. چه فرصتی بهتر از این که چند شبی را در طبیعت بکر و پر انرژی و خوش آب و هوا بگذرانیم.

گذران شبی خاطره انگیز در جنگل های بهشهر

این اقامت‌گاه از دو محل مجزا یکی نزدیک به جاده و دیگری به فاصله حدود ۱۰ کیلومتر از اقامت‌گاه اول در دل جنگل بر بلندای کوه قرار دارد در مجموع می‌توانند پذیرای حدود ۱۰۰ مسافر باشند.

به گزارش تریپ با ما، اقامتگاه بو‌م‌گردی نگین هزار جریب به دلیل علاقه شخصی مهران عباسی و با هدف کمک به جامعه محلی در سال ۱۳۸۶ در ارتفاع ۱۵۷۳ متر از سطح دریا و در وسط جنگل ساخته شده است. طبق گفته  آقای عباسی این اقامتگاه همان خانه مادر بزرگه‌ی دوران کودکی‌مان است.

این اقامتگاه از دو  محل مجزا یکی نزدیک به جاده و دیگری به فاصله حدود ۱۰ کیلومتر از اقامتگاه اول در دل جنگل بر بلندای کوه قرار دارد در مجموع می‌توانند پذیرای حدود ۱۰۰ مسافر باشند.

مناظر و چشم‌اندازهای این منطقه در هر فصل بسیار دیدنی و محسورکننده است. جذابیت‌های گردشگری زیادی در منطقه هزار جریب بهشهر وجود دارد، از جمله می‌توان به امکان صخره‌نوردی، دیواره‌نوردی، کوهنوردی، پیاده‌روی در جنگل، گلایدر و پاراگلایدر و طبیعت‌گردی در دل جنگل نام برد. دوست‌داران طبیعت و محیط زیست و مسافران می‌توانند برای هر روز از سفرشان برنامه‌ای مفرح و لذت‌بخش داشته باشند. از جمله پیاده‌روی در رودخانه و مسیرهای جنگلی تا رسیدن به آبشار اسپه او، پیاده‌روی و پیمایش دره و رودخانه‌ای دیگر برای بازدید از آبشار رویایی سمبی و عکاسی از این مناظر بی‌مانند.

برای دیدن عکس های اقامتگاه و ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]