اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960517256835819

آشنایی با اقامتگاه‌های بوم‌گردی گیلان

کد: 13960517256835819

https://goo.gl/BdurZj

، تهران , (اخبار رسمی): استان گیلان یکی از سرسبزترین و زیباترین استان‌های کشور است. این استان نیز مانند سایر استان‌‌های کشور اقامتگاه‌های بوم‌گردی را به بخش اقامتگاهی خود افزوده است. با «تریپ باما» همراه شوید و بشنوید از اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان گیلان.

معرفی اقامتگاه های استان گیلان
آشنایی با اقامتگاه‌های بوم‌گردی گیلان

گیله بوم اقامتگاهی متفاوت از بسیاری از اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور و در شهر چابکسر رودسر واقع است.

استان گیلان به واسطه سرسبزی و سواحل شنی زیبایش هر ساله میزبان گردشگران بی‌شماری از سراسر ایران است. تا کنون این گردشگران در ویلاها یا خانه‌های شمالی‌ها میزبانی می‌شدند؛ اما به تازگی این استان نیز مانند سایر استان‌های کشور اقامتگاه‌های بوم‌گردی را به بخش اقامتگاهی خود افزوده است.

گیلان به مانند مازندران استانی است پهناور که اگر بخواهی از شرق تا غربش را بپیمایی حداقل ۴، ۵ ساعتی را باید برایش در نظر بگیری. از این جهت هر مسافری که عازم این استان می‌شود معمولا به بخش خاصی از استان سفر می‌کند. از این رو گیلان را به سه قسمت شرقی، مرکزی و غربی تقسیم و در هر قسمت اقامتگاه‌هایش را به شما معرفی می‌کنیم.

شهرهای قسمت شرقی گیلان شامل رودسر، لنگرود، سیاهکل، آستانه و لاهیجان می‌شود که اگر مسافر این قسمت‌ها باشید می‌توانید برای اقامت خود از اقامتگاه بوم‌گردی گیله بوم استفاده کنید. گیله بوم اقامتگاهی متفاوت از بسیاری از اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور و در شهر چابکسر رودسر واقع است. از معماری و ظروف سفالی و غذای محلی‌اش بگیرید تا برنامه‌‌های متنوعی چون میوه‌چینی، گشت محلی، چای چینی و … که هر کدامش به تنهایی می‌تواند لذت سفر را دو چندان کند، در گلیه بوم در انتظار شماست.

برای دیدن ادامه مطلب و عکس های آن اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی