اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960503255435819

مقاصد پر سفر در تابستان کجاست؟

تابستون کجا بریم؟

کد: 13960503255435819

https://goo.gl/UExcvE

، تهران , (اخبار رسمی): تابستان است و تعطیلی مدارس و بسیاری از خانواده‌ها عزم سفر کرده‌اند تا خستگی روزهای کار و مدرسه را از تن بیرون کنند. در این میان اما انتخاب مقصد سفر کار راحتی نیست. هر کس نظری دارد و جایی را پیشنهاد می‌دهد.

شهرهای شمال ایران

ما برای این که کار شما را راحت کنیم تصمیم گرفتیم در این نوشته مقاصد پر سفر کشور را در این فصل به شما معرفی کنیم. با «تریپ باما» همراه شوید تا بشنوید از مقاصد پر سفر فصل تابستان.

 

سفر به استان مازندران

مثل همیشه شمال چه مازندران باشد چه گیلان از اولین مقاصد سفر است، شاید بگویید الان چه وقت شمال است، هوای گرم و دم و شرجی،اما ییلاقات شمال از جمله ماسال و سوادکوه با آب و هوایی خنک و دل‌پذیر را از یاد نبرید. به عنوان مثال در سمت فیروزکوه می‌توانید به دریاچه چورت، دریاچه الندان، آبشار ترز، جنگل‌های لفور و روستاهای خوش آب و هوای سوادکوه فکر کنید.

در سمت رامسر و تنکابن نیز جنگل‌های مازیچال و کلاردشت، غار آبی دانیال در انتظار شماست. مرکز مازندران اما با جنگل الیمستان و دریاچه الیمالات، طبیعت کوهستانی جاده یوش و بلده و جنگل نور نیز یکی از مقاصد سفر محبوب کشور به ویژه پایتخت‌‌نشینان است.

 

سفر به استان گیلان

گیلان هم داستانش کمی دل‌پذیرتر از مازندران است چرا که جنگل‌های دست‌نخورده، روستاهایی که کم‌تر کسی به آنها سر می‌زند و جاده‌ایی چون اسالم به خلخال و پونل را در خود جای داده است.

 

سفر به استان اردبیل

از شمال اگر به سمت شمال غربی برویم اردبیل یکی از خوش‌آب‌و‌هواترین استان‌ها در این فصل گرماست. آثار تاریخی با ارزشی چون مقبره شیخ صفی‌الدین اردبیلی، موزه مردم‌شناسی اردبیل و کلیسای مریم مقدس در کنار طبیعت بی‌نظیر خلخال، دریاچه نئور و جنگل فندوقلو باعث شده است گردشگران زیادی این استان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر قصد سفر به اردبیل را کردید می‌توانید در اقامت‌گاه متفاوتش شبی را به صبح برسانید و هم‌چنین با دانلود برنامه سفر اردبیل، سفری متفاوت را برای خود رقم زنید.

برای دیدن عکس‌های اقامت‌گاه و ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]